Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ja - og vi husker jo hvordan det gikk sist (med Siri Wormdahl).

At de tør!

Skrevet

Ja - og vi husker jo hvordan det gikk sist (med Siri Wormdahl).

At de tør!

"vi" husker nok ikke det! ;-)

Men jeg skjønner godt at VG lager slike overskrifter, da, så uvanlig det er med damer i sjefsstolen! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Journalisten er ikke helt heldig med den overskriften der, og jeg gjetter på at diverse kvinneaktivister landet over vrir seg i grava når de åpner VG i dag.

Selv mener jeg for øvrig at kvinner ikke har en plass i fotballverdenen. Det viser kvinnelandslaget gang på gang.

Skrevet

Journalisten er ikke helt heldig med den overskriften der, og jeg gjetter på at diverse kvinneaktivister landet over vrir seg i grava når de åpner VG i dag.

Selv mener jeg for øvrig at kvinner ikke har en plass i fotballverdenen. Det viser kvinnelandslaget gang på gang.

Damefotball er utrolig kjedelig, ja, ikke vanskelig å være enig i det! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Damefotball er utrolig kjedelig, ja, ikke vanskelig å være enig i det! :-)

Og jeg tror heller ikke kvinner har det som skal til for å lykkes i en klubb som VIF.

Her er det politisk korrekthet ute og rusler på seg.

Men det blir selvfølgelig ikke en kvinne. De skryter på seg noen kandidater nå, men det har ikke rabla helt for styret i VIF.

Annonse

Skrevet

Og jeg tror heller ikke kvinner har det som skal til for å lykkes i en klubb som VIF.

Her er det politisk korrekthet ute og rusler på seg.

Men det blir selvfølgelig ikke en kvinne. De skryter på seg noen kandidater nå, men det har ikke rabla helt for styret i VIF.

For å være helt ærlig så interesserer både VIF og det meste meg midt i ..... ;-)

Det var kun overskriften som fanget min interesse. Hadde det stått "mange søkere til VIF" hadde jeg ikke ofret den en tanke engang.

Og så fant jeg ut at når jeg først skulle ha en fotballtråd på dol så var det bedre å bruke dette oppslaget, enn å si "skal si jeg er drittlei av alle Mikel-oppslag!" For disse oppslagene var adskillig mer synlige i dag (også), og selv om det interesserer meg midt bak og jeg ikke vet noe om saken, kan jeg ikke unngå å legge merke til at dette tydeligvis er en "viktig" sak! (not)

Gjest hallow :o/
Skrevet

Det er vel en ledig kvinnelig leder fra Redningsselskapet som kan holde fotballgutta litt i øra ...

ShitDiddelyDo
Skrevet

For å være helt ærlig så interesserer både VIF og det meste meg midt i ..... ;-)

Det var kun overskriften som fanget min interesse. Hadde det stått "mange søkere til VIF" hadde jeg ikke ofret den en tanke engang.

Og så fant jeg ut at når jeg først skulle ha en fotballtråd på dol så var det bedre å bruke dette oppslaget, enn å si "skal si jeg er drittlei av alle Mikel-oppslag!" For disse oppslagene var adskillig mer synlige i dag (også), og selv om det interesserer meg midt bak og jeg ikke vet noe om saken, kan jeg ikke unngå å legge merke til at dette tydeligvis er en "viktig" sak! (not)

Jeg reagerte på overskriften da jeg leste VG i dag tidlig jeg også.

Det ser unektelig ut som om kvinner er underordnet oss menn, og at det er en sensasjon dersom VIF får en kvinnelig sjef.

Nå er jeg jeg for øvrig ikke uenig med ham, ikke i fotballsammeneheng, men jeg ville ikke forfattet en overskrift som det der, med mindre det var for å provosere rødstrømpene, naturligvis.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vel en ledig kvinnelig leder fra Redningsselskapet som kan holde fotballgutta litt i øra ...

:)

Skrevet

Jeg reagerte på overskriften da jeg leste VG i dag tidlig jeg også.

Det ser unektelig ut som om kvinner er underordnet oss menn, og at det er en sensasjon dersom VIF får en kvinnelig sjef.

Nå er jeg jeg for øvrig ikke uenig med ham, ikke i fotballsammeneheng, men jeg ville ikke forfattet en overskrift som det der, med mindre det var for å provosere rødstrømpene, naturligvis.

Ja, den var såpass iøyenfallende at det er godt gjort å ikke se det selv!

Noe annet med han fargede fra Judas (så på tv i går...) som gikk inn i butikken "Harlem Match" og anklaget butikken for rasisme! *lol*

Skrevet

Gode nyheter. Nå veit jeg i det minste at de har mottatt søknaden min.

skorpionfisken
Skrevet

:)

Muuuhaaahahahaahaha

Ja der kunne hun nok fått tatt seg ut ja...

Annonse

Skrevet

----og i Avinor vel? så ho rekende rundt i en butikk midt på dagen......så hun er vel klar for nye oppdrag.

Skrevet

Ja, den var såpass iøyenfallende at det er godt gjort å ikke se det selv!

Noe annet med han fargede fra Judas (så på tv i går...) som gikk inn i butikken "Harlem Match" og anklaget butikken for rasisme! *lol*

Den er kul - det var i Moss :) dattern min og barnbarnet mitt er på den episoden *informerer*

Skrevet

Den er kul - det var i Moss :) dattern min og barnbarnet mitt er på den episoden *informerer*

Oi! Hvem da? Ikke at jeg husker så nøye hva jeg så, selv om det var i går jeg så det! ;-)

Men husker det med Mosselukta, han som fikk "bæsj" kastet over seg, diverse intervjuer, hun som trengte dekkhjelp og han i Match-butikken.

Pluss tannbørste som ble gnidd mot pungen til han ene.... *urk*

Skrevet

Oi, oi og oi! Ikke rart dette ble førstesideoppslag!

Oi, var det det også? Har bare sett nettutgaven jeg....

Skrevet

Oi, var det det også? Har bare sett nettutgaven jeg....

... På nettutgaven, altså.

(Uttrykte meg litt dumt)

Skrevet

... På nettutgaven, altså.

(Uttrykte meg litt dumt)

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...