Gjest hallow :o/ Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 ----og i Avinor vel? så ho rekende rundt i en butikk midt på dagen......så hun er vel klar for nye oppdrag. Ja, det er et par helt klare kandidater både fra Avinor og Redningsselskapet ;o) Kanskje Kristin Halvorsen burde kutte ut politikken og gå over til fotball i stedet ... 0 Siter
Gyda Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 "vi" husker nok ikke det! ;-) Men jeg skjønner godt at VG lager slike overskrifter, da, så uvanlig det er med damer i sjefsstolen! ;-) Hehe - Siri Wormdahl skapte mye storm. Jeg husker ingen detaljer, men det endte i alle fall med at hun måtte gå. 0 Siter
flisa Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Oi! Hvem da? Ikke at jeg husker så nøye hva jeg så, selv om det var i går jeg så det! ;-) Men husker det med Mosselukta, han som fikk "bæsj" kastet over seg, diverse intervjuer, hun som trengte dekkhjelp og han i Match-butikken. Pluss tannbørste som ble gnidd mot pungen til han ene.... *urk* HUn stod med barnevogn . de ble tryllet for - helt teit. 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 HUn stod med barnevogn . de ble tryllet for - helt teit. Åja, ha ha. Men ikke det programmet hvor det er lettest å se tilskuerne da, for det er mest fokusert på "utøverne"! *S* 0 Siter
flisa Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Åja, ha ha. Men ikke det programmet hvor det er lettest å se tilskuerne da, for det er mest fokusert på "utøverne"! *S* Ja, vi måtte ta stillbilder for å se dem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.