Gjest kurslederen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hadde tenkt å annonsere i Aftenposten denne uken, men det ser ut til å ikke bli noe av da denne avisa har strenge regler for hvordan en annonse skal være. Derfor lurer jeg på om det finnes en annen avis jeg kan annonsere i og som dekker Oslo/omegn? Dette gjelder oppstart av kurs, så det er ikke noe lugubert jeg skal annonsere for. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Dagsavisen. Der er annonsene mye billigere enn i Aftenposten også. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Dagsavisen. Der er annonsene mye billigere enn i Aftenposten også. Herregud, hvem er det som leser den, dah! *knegg* 0 Siter
Gjest ycy Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Har du forsøkt Aftenpostens aftenutgave? Lokalavis for Oslo-området og med en litt annen policy enn "storebror". Synes den er god jeg. Ikke noe i veien med Dagsavisen heller da, men da når du tross alt ikke ut til så mange. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Herregud, hvem er det som leser den, dah! *knegg* Tja, ikke jeg i hvert fall men jeg vet at noen kjøper den for annonsenes skyld ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.