Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lundby

Jeg har fått bekreftet bekkenløsning, og har fått skriv fra min fastlege. Han var veldig usikker på hva jeg burde begynne med for å få bort problemet, så jeg spør dere som har/har haft bekkenløsning: Bør jeg begynne med noen form for trening (f.eks. bassengtrening), eller er det bedre å få til fysioterapeut først?

Deres erfaringer, takk! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213397-hva-b%C3%B8r-jeg-begynne-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min datter fikk plager da hun var gravid i 5. mnd. og begynte straks med bassengtrening og trening i sal, noe som har hjulpet henne. Hun sier at om hun tar det helt med ro (noe som ikke alltid er like lett) så har hun det mye bedre med bekkenplagene. Nå venter hun når som helst på at den lille skal komme...og jeg venter på mitt første barnebarn og gleder meg veldig.

Min erfaring er at homeopati har en super effekt! Etter noen doser forsvant alle symptomene i flere måneder. Måtte ta en oppfriskningsdose og da holdt det seg borte.

Ellers har jeg dårlig erfaring med fysioterapi. Det hjalp overhodet ikke. Osteopati hjalp litt i en veldig begrenset periode.

Ei venninne syntes bassengtrening hjalp henne.

Min erfaring er at homeopati har en super effekt! Etter noen doser forsvant alle symptomene i flere måneder. Måtte ta en oppfriskningsdose og da holdt det seg borte.

Ellers har jeg dårlig erfaring med fysioterapi. Det hjalp overhodet ikke. Osteopati hjalp litt i en veldig begrenset periode.

Ei venninne syntes bassengtrening hjalp henne.

Homeopati - hvor kan jeg få det? Jeg vet nesten ikke hva det er, men er åpen for alle muligheter...

Annonse

• 3 uker senere...

Svømming er kjempebra!

Jeg gikk i tillegg hos osteopat/fysioterapeut, og det hjalp også veldig bra!

Homepopat har jeg ikke vært borti, men alt er verdt å prøve!

Sånn i hverdagen bør du gå med små, små skritt! Det er litt "rart", kanskje, men det er faktisk veldig viktig! Du bør med andre ord ikke ha det travelt, og om du har flere barn, må du ikke bære dem på hofta!;-/

Men prøv alt som prøves kan!

Skal ikke skremme deg, men jeg sliter enda, etter 18 mnd siden siste fødsel... Men jeg har også vært slurvete med treningen/svømmingen i dette halvannet året.. Skal prøve å ta det opp igjen, nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...