Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjærlighetssorg

Hei Solveig! En venn av meg har i svært mange år ønsket at det skal bli noe mer mellom oss. Jeg har gradvis begynt å tenke på han på den måten, og ble til slutt veldig forelsket. Vi innledet et forhold, og jeg ga uttrykk for at jeg ønsket at det skulle bli oss. Dette er et halvt år siden. Han ble plutselig usikker på følelsene sine, og siden har jeg ikke sett han. Jeg har prøvd å komme i kontakt med han ca en gang i måneden, fordi jeg har lyst til å prate med han, og fordi jeg ikke skjønner hva som skjedde. Jeg har også vært redd for å trenger meg på. Han har stadig unnskyldninger som gjør at han ikke kan. Jeg sitter igjen med en forelskelse jeg ikke klarer å bli kvitt, og har problemer med å legge det bak meg. Jeg skjønner ikke hva som skjedde, kan du si noe om det? Hva skal jeg gjøre nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213401-kj%C3%A6rlighetssorg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil bare si at jeg flere ganger gjennom livet har gjort det slutt med kjærester og deretter "rømt unna" når de har villet snakke om det.

De har spurt om de har sagt eller gjort noe galt, men det har de jo ikke. Det er ikke så lett å forklare at man bare ikke vil mer. Det er ikke noe galt med personen, men det er bare slutt. Man tok feil, rett og slett.

Jeg skjønner at den som fortsatt er forelsket gjerne vil ha en forklaring. Men den andre føler kanskje at det ikke er så mye å snakke om?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213401-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-1562016
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...