Gjest skal snart ut i praksis Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 skal ha praksis rett utenfor Oslo i slutten av måneden. Kan jeg kjøpe månedskort den strekningen eller må jeg kjøpe månedskort for Oslo+tileggsbilett? jeg er student. 0 Siter
Gjest kanskje noe her Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 http://www.trafikanten.no/ 0 Siter
Gjest mange soner Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Ja, det finnes mange typer månedskort. I Akershus er det delt inn i mange soner, så du må vite hvor mange soner du trenger månedskort for, og så kjøper du det. Eeventuelt at du kjøper klippekort eller ukekort el lign for akkurat den sonen, dersom det er mest lønnsomt pga hvor ofte du skal reise dit. 0 Siter
Adriana Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hvis du skal ha praksis i Akershus så kan du kjøpe studentmånedskort som gjelder i hele Akershus og Oslo! :-) Koster 760 kr. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hvis du skal ha praksis i Akershus så kan du kjøpe studentmånedskort som gjelder i hele Akershus og Oslo! :-) Koster 760 kr. Det finnes ikke studentmånedskort i Akershus. Dattera mi måtte kjøpe voksen i fjor da hun hadde praksis i Bærum. 0 Siter
Gjest skal snart ut i praksis Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hvis du skal ha praksis i Akershus så kan du kjøpe studentmånedskort som gjelder i hele Akershus og Oslo! :-) Koster 760 kr. takk for svaret, da vet jeg hvor mye penger jeg må regne med:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.