Gå til innhold

når man skal jobbe utenfor OSLO, hvor mye koster månedskort?

Anbefalte innlegg

Gjest skal snart ut i praksis
Skrevet

skal ha praksis rett utenfor Oslo i slutten av måneden. Kan jeg kjøpe månedskort den strekningen eller må jeg kjøpe månedskort for Oslo+tileggsbilett?

jeg er student.

Fortsetter under...

Gjest mange soner
Skrevet

Ja, det finnes mange typer månedskort. I Akershus er det delt inn i mange soner, så du må vite hvor mange soner du trenger månedskort for, og så kjøper du det.

Eeventuelt at du kjøper klippekort eller ukekort el lign for akkurat den sonen, dersom det er mest lønnsomt pga hvor ofte du skal reise dit.

Skrevet

Hvis du skal ha praksis i Akershus så kan du kjøpe studentmånedskort som gjelder i hele Akershus og Oslo! :-) Koster 760 kr.

Skrevet

Hvis du skal ha praksis i Akershus så kan du kjøpe studentmånedskort som gjelder i hele Akershus og Oslo! :-) Koster 760 kr.

Det finnes ikke studentmånedskort i Akershus. Dattera mi måtte kjøpe voksen i fjor da hun hadde praksis i Bærum.

Gjest skal snart ut i praksis
Skrevet

takk for svaret, da vet jeg hvor mye penger jeg må regne med:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...