Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så her om dagen her inne at de ferdige middagene fra Fjorland var supert for kostholdet for ham som var enslig. Nå har jeg prøvd jeg også. Konklusjonen er at det smaker hjemmelaget javisst. Men porsjonene er for små og det er for mye poteter og saus i forhold til kjøtt. Og for dyrt! I dag har jeg imidlertid forsøkt laksen i urtesaus, og den var perfekt synes jeg. Synes Fjorland bør utvide og forbedre konseptet sitt, for ideen er god den. Hva synes dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Fjordland har nydelig mat!

Og passelige porsjoner til meg, synes jeg.

Det hender også en sjelden gang at vi kjøper en porsjon Fjordland på deling til barna, hvis vi voksne skal ha noe spesielt, som barna ikke vil ha.

Grunnen til at vi kjøper det så sjelden, er prisen... Men for en gangs skyld går det jo an.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har bare smakt straganoffen deres og den sweet&sour retten, begge er gode men jeg synes porsjonene er litt små.

Jeg er liten men jeg spiser mye :)

Skrevet

Jepp, jeg elsker fjordland.Men for dyrt så det blir sjelden.

Skrevet

Eneste derifra jeg kan spise er risgrøten, som til gjengjeld faktisk er svært så god.

Annonse

Skrevet

Middag fra Fjorland er kjempegodt! Porsjonene kan være litt små, og prisen er for høy til at jeg spiser det ofte.

Skrevet

Helt enig med resten her, helt greie, men for små og for dyrt.

Skrevet

Erfaringen min er at porsjonspakker til en person er for lite. Både på grunn av det og på grunn av prisen har jeg aldri prøvd Fjorland

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har smakt noen av de... De er så dyre. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...