selle Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Så her om dagen her inne at de ferdige middagene fra Fjorland var supert for kostholdet for ham som var enslig. Nå har jeg prøvd jeg også. Konklusjonen er at det smaker hjemmelaget javisst. Men porsjonene er for små og det er for mye poteter og saus i forhold til kjøtt. Og for dyrt! I dag har jeg imidlertid forsøkt laksen i urtesaus, og den var perfekt synes jeg. Synes Fjorland bør utvide og forbedre konseptet sitt, for ideen er god den. Hva synes dere? 0 Siter
org Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Fjordland har nydelig mat! Og passelige porsjoner til meg, synes jeg. Det hender også en sjelden gang at vi kjøper en porsjon Fjordland på deling til barna, hvis vi voksne skal ha noe spesielt, som barna ikke vil ha. Grunnen til at vi kjøper det så sjelden, er prisen... Men for en gangs skyld går det jo an. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har bare smakt straganoffen deres og den sweet&sour retten, begge er gode men jeg synes porsjonene er litt små. Jeg er liten men jeg spiser mye 0 Siter
tiliti Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jepp, jeg elsker fjordland.Men for dyrt så det blir sjelden. 0 Siter
cecily Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Eneste derifra jeg kan spise er risgrøten, som til gjengjeld faktisk er svært så god. 0 Siter
EllaJo Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Middag fra Fjorland er kjempegodt! Porsjonene kan være litt små, og prisen er for høy til at jeg spiser det ofte. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Helt enig med resten her, helt greie, men for små og for dyrt. 0 Siter
Soria Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Erfaringen min er at porsjonspakker til en person er for lite. Både på grunn av det og på grunn av prisen har jeg aldri prøvd Fjorland 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg tror ikke jeg har smakt noen av de... De er så dyre. =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.