Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva er det du kan aller best?

Jeg er... vel... kanskje litt ... flink til å ordlegge meg skriftlig.

Fortsetter under...

Skrevet

Hmmmm, jeg er ganske flink til å være mor - tror jeg. Jeg er flink til å lære språk. Flink til å synge - sies det.

Ellers er jeg flink til å ikke synes jeg er noe flink!!!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tror ikke jeg utmerker meg på noe som helst område, desverre. Jeg går gjennom livet som en middelmådig person, men har det i grunnen bra for det;)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg utmerker meg på noe som helst område, desverre. Jeg går gjennom livet som en middelmådig person, men har det i grunnen bra for det;)

Men du er ganske grei, da, mer enn middelmådig grei doler.

c",)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men du er ganske grei, da, mer enn middelmådig grei doler.

c",)

Næmmen tusen takk og i lige måde;)

Gjest Timari
Skrevet

må innrømme at jeg tenkte litt over den der. For tiden synes jeg ikke at jeg er flink til noe

Men hvis jeg skal tenke meg om så har jeg fått mye skryt for det jeg har utført kunstnerisk, maling, tegning ulike forgivningsakviteter. Har god fantasi som gir utslag i mye kreativitet.

Så er det alltid sånn at det kommer an på hvem man sammenlikner seg med. Jeg er flink med data og kan hjelpe de fleste av mine klassekamerater med dette, men sammenliknet med guttene på informatikk så er jeg ikke så flink. Så man må alltid se det i forhold til noe

Annonse

Skrevet

Næmmen tusen takk og i lige måde;)

*kosemoseoverdose*

Skrevet

Får høre jeg tar nye språk fort! Og at jeg er flink til å snakke... sistnevnte kan være både positivt og negativt ment tenker jeg :)

Gjest The Lover
Skrevet

Hmmmm, jeg er ganske flink til å være mor - tror jeg. Jeg er flink til å lære språk. Flink til å synge - sies det.

Ellers er jeg flink til å ikke synes jeg er noe flink!!!

Jeg er flink til å elske, jeg.

Gjest Zuleika
Skrevet

Flink - flinkere - flinkest. Jeg er ikke en middelmådig person på noen ting. Jeg er enten eller på alle områder. Kan ikke velge et område hvor jeg er flinkest.

Gjest Zuleika
Skrevet

Jeg er flink til å elske, jeg.

Det er jeg også, ikke middelmådig nei;)

Skrevet

Flink - flinkere - flinkest. Jeg er ikke en middelmådig person på noen ting. Jeg er enten eller på alle områder. Kan ikke velge et område hvor jeg er flinkest.

He-he! Nå saumfarte jeg mi ega overskrift på jakt etter feil iallefall fem ganger...

Lurte på om jeg hadde gradbøyninga rett.

Skrevet

Er vel egentlig ikke noe jeg er flinkest til. Jeg er vel middelmådig på de aller fleste felt vil jeg tro

Annonse

Skrevet

Jeg tror jeg er aller flinkest til å være sosial, knis, kanskje det er i meste laget ;o)

Gjest Zuleika
Skrevet

He-he! Nå saumfarte jeg mi ega overskrift på jakt etter feil iallefall fem ganger...

Lurte på om jeg hadde gradbøyninga rett.

Det var ikke ment som kritikk av deg;) Falt meg ikke inn at du ville ta det slik, beklager;) Jeg prøvde kanskje å uttrykke at jeg er flink til noe, flinkere til noe annet og flinkest i enda annet.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg er flink til å være lat og giddalaus.. :)

Skrevet

Jeg er vanvittig god i pressede og stressede situasjoner hvor andre kan bli sure og frustrerte og oppgitte, da har jeg det som best!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...