Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

De siste dagene har jeg funnet ut at jeg er ganske effektiv. Utrolig mye jeg har klart å få gjort i løpet av en dag ;)

Skrevet

Jeg er flink til å ordlegge meg både skriftlig og muntlig. Jeg har gode sosiale evner og jeg er flink med økonomi.

Og så er jeg flink til å skryte av meg selv :)

Skrevet
  flisa skrev (På 9.1.2006 den 22.41):

Jeg er vanvittig god i pressede og stressede situasjoner hvor andre kan bli sure og frustrerte og oppgitte, da har jeg det som best!:)

Jeg også :)

Gjest batteri
Skrevet

å danse..og¨å være kreativ i visse situajsoner..

Skrevet

Ikke alle liker komikere, så defor er jeg kanskje ikke så flink likevel.

En jeg vet om er flink til å tjene penger, men ikke alle liker slike heller.

Fins det noe jeg kan lære meg som ALLE liker?

Skrevet

Selv mener jeg jeg er en flink mor for guttene mine.

Fra andre får jeg stadig høre hvor flink jeg er til å lage mat, eks'en mente jeg hadde havnet på feil hylle her i livet, jeg burde vært kokk....jaja, sikkert ikke uten grunn at han har tatt av 15 kilo etter at jeg flyttet, hehe....

Skrevet
  lyspå skrev (På 9.1.2006 den 21.42):

Ingenting!

Jeg kan absolutt ingenting!!

Det tror jeg ikke noe på.

Vi er for lite flinke til å synes vi selv er flink!

Skrevet

Jeg er en sånn person som klarer meg greit på de fleste områder, uten at jeg utmerker meg med å være best i noe spesielt.

Jeg kunne kanskje bli nedtrykt over det, det kunne jo være ålreit å føle seg som en ekspert på et område. Jeg velger heller å se på det som en ressurs at jeg er en slags allrounder. Jeg liker likevel ikke å omtale meg selv som poteten som kan brukes til så mangt. Det er en irriterende klisjé.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...