Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Men det er harry på en veldig polert og gjennomført måte. Jeg synes det er det rene galskap, men det har likevel unektelig mer "stil" enn laksetrapper på ascona-en.

"............................................"

Gjest alt går i ring
Skrevet

Om noen år er du selv haarry... Sånn er det, Det var sosser som før gikk med tennissokker. Det vet vi som husker de glade sytti-åttiåra.

Skrevet

Hva så? Mye som er harry men folkene har det vel flott med sin stil.

Skrevet

Jeg synes han fprtjener ros fordi han er en av de meget få Elvis-etterlignere som etterligner den unge, slanke Elvis!

Alt for mange vil helst ligne på tjukkasen fra Vegas! ;-)

Annonse

Skrevet

Hva så? Mye som er harry men folkene har det vel flott med sin stil.

Jo da, Kjell Elvis har det sikkert flott.

Men dette blir som å lese om en helt annen verden for meg, og jeg klarer ikke la være å undre meg. Hvorfor er folk så fascinert av Elvis at de prøver å se ut som han og synge som han?

Skrevet

Jo da, Kjell Elvis har det sikkert flott.

Men dette blir som å lese om en helt annen verden for meg, og jeg klarer ikke la være å undre meg. Hvorfor er folk så fascinert av Elvis at de prøver å se ut som han og synge som han?

Fordi han hadde en fantastisk sangstemme.

Hvorfor vil så mange ligne på dagens idoler? Hvorfor er fortsatt Marilyn Monroe et forbilde for mange?

Folk er forskjellig, å kalle noen harry er å se ned på folk som ikke har samme smak og oppfatning som deg selv.

Skrevet

Fordi han hadde en fantastisk sangstemme.

Hvorfor vil så mange ligne på dagens idoler? Hvorfor er fortsatt Marilyn Monroe et forbilde for mange?

Folk er forskjellig, å kalle noen harry er å se ned på folk som ikke har samme smak og oppfatning som deg selv.

Jeg begriper heller ikke hvorfor Marylin Monroe er et forbilde for folk.

Greit, Elvis var en god sanger, og Monroe var en god skuespiller og sanger, men hvorfor noen gidder bruke livet sitt på å likne dem, det skjønner jeg ikke. Hvorfor ikke være seg selv?

Jeg ser ikke ned på Kjell Elvis eller noen andre, men synes han er litt rar, og jeg undrer meg litt over hva som driver slike.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...