Gjest KariKruskakli Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 I dag hadde datteren min i lekse å lage middag. Hun skulle ta bilde av maten og ta med på skolen. Jeg kom hjem til sei i ilsfast form med rømmesaus. Hun hadde pyntet så fint med purreløkringer og fersk sopp på toppen. Hun hadde kokt poteter, gullerøtter og brokkoli. Til dessert hadde hun laget hjemmelaget fruktkompot med krem. (Litt assistanse fikk hun gjennom telefonen, men det holder vi kjeft om;) Nam nam, det var deilig. Er det opp til meg får hun karakteren 6. Men jeg må nok gi henne strykkarakter i opprydding, men pytt sann, det var ikke en del av leksa, og jeg tror hun synes hun hadde jobbet nok ) Ikke nok med det. Sønnen min hadde som prikken over i-en laget sjokoladekake i dag. For en herlig dag. Flere slike lekser takk!! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 ja du får ta det opp på klassemøte at de trenger slike lekser i hvert fall to tre ganger i uka:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Å si noe fint til en eller flere i familien, lage en middagsrett eller dessert,hjelpe til med noe hjemme m.m har vært lekser i noen skoleklasser jeg kjenner. (jobber i skolen) Artig både for barna og voksne med sånne lekser. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Å si noe fint til en eller flere i familien, lage en middagsrett eller dessert,hjelpe til med noe hjemme m.m har vært lekser i noen skoleklasser jeg kjenner. (jobber i skolen) Artig både for barna og voksne med sånne lekser. Gadd aldri å gjøre slike, jeg. Jeg gadd ikke dra hjem til mamma og si hun var snill bare fordi læreren min hadde sagt det. Men som mor ville jeg nok blitt glad om mine barn laget middag til meg når jeg kom hjem fra jobb Men min egen mor fikk nok ingenting, nei, den slags "tull" ville jeg ha meg frabedt i den alderen, gitt! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Gadd aldri å gjøre slike, jeg. Jeg gadd ikke dra hjem til mamma og si hun var snill bare fordi læreren min hadde sagt det. Men som mor ville jeg nok blitt glad om mine barn laget middag til meg når jeg kom hjem fra jobb Men min egen mor fikk nok ingenting, nei, den slags "tull" ville jeg ha meg frabedt i den alderen, gitt! Jeg er så glad for at vi har forandret oss med årene og har lært å ta bedre vare på hverandre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.