Gå til innhold

Tips til hotell i Budapest?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Tenkte kanskje vi skulle ta en liten helgetur dit...

Men - er jo selvfølgelig ikke kjent i det hele tatt, kjenner heller ingen som har vært der.

Noen tips til hoteller eller områder man bør/ikke bør bo i/ved?

Jeg ønsker meg at det er litt sentralt, men ikke nødvendigvis midt i sentrum - trenger ikke være fem-stjernes, men vil gjerne ha eget bad og normal levelig standard. Trenger ikke være så pent, men det må være rent f.eks. Restaurant ikke nødvendig, men hadde vært greit med mulighet for frokost...'

Takk for hjelpen :)

Gjest Persille
Skrevet

www.ebookers.com

Her har du mange valgmuligheter :)

Jada - men jeg er ikke akkurat lommekjent i Budapest da, så beliggenheten sier meg ingenting f.eks :)

Skrevet

Ikke velg Hotel Zuglo på Pest-siden. Det var ikke mye å skryte av.

Skrevet

Jada - men jeg er ikke akkurat lommekjent i Budapest da, så beliggenheten sier meg ingenting f.eks :)

Det står sentrum, om det er i sentrum :)

Er det lenger unna, står det hvor langt fra sentrum det er, og hvordan man eventuelt kommer seg dit :)

Skrevet

Det er enkelt å ta seg fram med t-banen, så alt som ligger i nærheten av en stasjon er greit. Vi bodde på Pestsiden, tror strøket het Nuygati eller noe sånt. Helt ok, men litt lengre å gå til sentrum enn at vi gjorde det på kveldene. På Budasiden lå Gellert og de eksklusive, gamle kurbadene. "Langt" til sentrum. Få med deg markedet, da. Angrer sånn på at jeg ikke kjøpte mer krydder. Og god tur!

Skrevet

Nå er det jo dritbillig å dra dit med de tilbudene som Norwegian har.

Fin by, og billig å feriere der.

Vurderer å bestille en "oval week-end" der selv.

Anbefales

Skrevet

Nå er det jo dritbillig å dra dit med de tilbudene som Norwegian har.

Fin by, og billig å feriere der.

Vurderer å bestille en "oval week-end" der selv.

Anbefales

Kan jeg være med? ;)

Skrevet

Som ungarsk tolk, flink i muntlig.

Bodylanguage generelt...fingerspråk spesielt...;)

Skrevet

Bodylanguage generelt...fingerspråk spesielt...;)

Fingerspråk er skummelt ved stamming. Man kan bli så ivrig at man brekker fingra, men du stammer kanskje ikke ?

Gjest Persille
Skrevet

Det står sentrum, om det er i sentrum :)

Er det lenger unna, står det hvor langt fra sentrum det er, og hvordan man eventuelt kommer seg dit :)

Jada - og sånn har jeg bestilt hoteller før, men det er ikke alltid jeg har samme oppfatning av sentrum som de sidene, derfor er det greit å spørre andre som kanskje har vært der.

Skrevet

Jada - og sånn har jeg bestilt hoteller før, men det er ikke alltid jeg har samme oppfatning av sentrum som de sidene, derfor er det greit å spørre andre som kanskje har vært der.

ok :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...