Gjest Persille Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Tenkte kanskje vi skulle ta en liten helgetur dit... Men - er jo selvfølgelig ikke kjent i det hele tatt, kjenner heller ingen som har vært der. Noen tips til hoteller eller områder man bør/ikke bør bo i/ved? Jeg ønsker meg at det er litt sentralt, men ikke nødvendigvis midt i sentrum - trenger ikke være fem-stjernes, men vil gjerne ha eget bad og normal levelig standard. Trenger ikke være så pent, men det må være rent f.eks. Restaurant ikke nødvendig, men hadde vært greit med mulighet for frokost...' Takk for hjelpen 0 Siter
Gjest God tur :-) Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Bodde på Hotel Veritas. Helt greit hotell. Ligger ikke midt i sentrum, men med t-banen e.l, tar det bare et par minutter før du er der. http://www.andel3w.dk/budapest-hotels/hotel-veritas-hotel-budapest.shtml 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Bodde på Hotel Veritas. Helt greit hotell. Ligger ikke midt i sentrum, men med t-banen e.l, tar det bare et par minutter før du er der. http://www.andel3w.dk/budapest-hotels/hotel-veritas-hotel-budapest.shtml Takk 0 Siter
Line Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 www.ebookers.com Her har du mange valgmuligheter 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 www.ebookers.com Her har du mange valgmuligheter Jada - men jeg er ikke akkurat lommekjent i Budapest da, så beliggenheten sier meg ingenting f.eks 0 Siter
drizzle Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Ikke velg Hotel Zuglo på Pest-siden. Det var ikke mye å skryte av. 0 Siter
Line Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jada - men jeg er ikke akkurat lommekjent i Budapest da, så beliggenheten sier meg ingenting f.eks Det står sentrum, om det er i sentrum Er det lenger unna, står det hvor langt fra sentrum det er, og hvordan man eventuelt kommer seg dit 0 Siter
Gjest Yljali Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det er enkelt å ta seg fram med t-banen, så alt som ligger i nærheten av en stasjon er greit. Vi bodde på Pestsiden, tror strøket het Nuygati eller noe sånt. Helt ok, men litt lengre å gå til sentrum enn at vi gjorde det på kveldene. På Budasiden lå Gellert og de eksklusive, gamle kurbadene. "Langt" til sentrum. Få med deg markedet, da. Angrer sånn på at jeg ikke kjøpte mer krydder. Og god tur! 0 Siter
McLoud Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Nå er det jo dritbillig å dra dit med de tilbudene som Norwegian har. Fin by, og billig å feriere der. Vurderer å bestille en "oval week-end" der selv. Anbefales 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Nå er det jo dritbillig å dra dit med de tilbudene som Norwegian har. Fin by, og billig å feriere der. Vurderer å bestille en "oval week-end" der selv. Anbefales Kan jeg være med? 0 Siter
McLoud Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Kan jeg være med? Som ungarsk tolk, flink i muntlig. 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Som ungarsk tolk, flink i muntlig. Bodylanguage generelt...fingerspråk spesielt... 0 Siter
McLoud Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Bodylanguage generelt...fingerspråk spesielt... Fingerspråk er skummelt ved stamming. Man kan bli så ivrig at man brekker fingra, men du stammer kanskje ikke ? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det står sentrum, om det er i sentrum Er det lenger unna, står det hvor langt fra sentrum det er, og hvordan man eventuelt kommer seg dit Jada - og sånn har jeg bestilt hoteller før, men det er ikke alltid jeg har samme oppfatning av sentrum som de sidene, derfor er det greit å spørre andre som kanskje har vært der. 0 Siter
Line Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jada - og sånn har jeg bestilt hoteller før, men det er ikke alltid jeg har samme oppfatning av sentrum som de sidene, derfor er det greit å spørre andre som kanskje har vært der. ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.