Gå til innhold

trenger desperat hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr gjennom felles venner for noen måneder siden. Jeg er ikke forelsket i han på noen måte, men rødmer hver gang jeg ser på han. Og jeg vet på forhånd at jeg kommer til å rødme. Det er helt rart - og jeg aner ikke hvor det kommer fra. Jeg prøver derfor å unngå å snakke med han pga dette, og tror han kanskje blir litt fornærmet.

Hva kan jeg gjøre? Er det noen teknikker jeg kan bruke så jeg slutter å rødme? Han er kjempesnill, og jeg vil så gjerne snakke masse med han... men det er vanskelig. Jeg rødmer veldig sjeldent ellers.

Hadde satt veldig pris på litt hjelp

Skrevet

Lurer på om dette er en greie du har hengt deg opp i - som egentlig ikke har noe med han å gjøre..?

Jeg hadde problemer med rødming i mange år, men problemet var altså selve rødmingen, og at jeg forventet å rødme i visse situasjoner, som var årsaken.

Det har gått seg til nå som jeg er blitt litt eldre (nærmer meg 30...!) Bryr meg ikke lenger så mye om hvordan jeg blir oppfattet. Om du unngår han så mater du vel egentlig bare problemet ditt, siden du ikke får muligheten til å innse at han ikke er noe å rødme for..?

Skrevet

forresten - har du noen anelser om at han er litt interessert i deg? Kan det være der det ligger?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...