Gjest wonderinggirl Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Fenomenet: "å klemme". - Hvem holder hvor? Er det den som tar initativet til klemmen som holder armene øverst eller omvendt? - Krysses armene, altså at èn har en arm over og den andre armen under den andre personen? - Er det spesielle regler når en gutt og en jente klemmer? Er det gutten som holder øverst eller underst? Har dette med høyden å gjøre, eller har det med kjønn å gjøre? Eller har det med hvem som tar initativet til klemmen å gjøre? 0 Siter
amber sun Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Man gjør som man føler for. :-) Drit i reglene da. *s* 0 Siter
bb71 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Det har jeg aldri tenkt på, går helt av seg selv... Har hendt at jeg har kalkulert inn en kræsj, men det er lenge siden nå! 0 Siter
Gyda Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg følger ingen regler i alle fall. Klemmer til slik det passer når det passer - og har aldri "bomma" enda. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg er en kjempedårlig "klemmer". Jeg setter hånda mi på vedkommendes skulder, og klemmer. En klem er jo kinn mot kinn i følge min definisjon av klem. Ikke halsgrop mot halsgrop, og ikke bakhode mot bakhode slik mange klemmer. Og riktig er det jo også å ha armen rundt den man klemmer, men det faller altså ikke meg naturlig. Jeg har vel vanskeligheter med å få folk for nær eller no.. 0 Siter
Aryane Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Trenger man regler or å klemme da? En klem skal jo være spontan, vanskelig å få det til hvis man skal tenke gjennom om man skal ha armene øverst eller nederst eller om de skal krysses. Who cares??? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Herregud! Skal man ikke kunne klemme noen uten regler heller nå? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Aner ikke. Dette har jeg aldri tenkt på. 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Klemmereglene: 1. Den som tar initiativ til klemmen holder armene øverst. 2. Den andre kan velge å ikke legge armen bortpå den andre. 3. Når man klemmer en av motsatt kjønn, eventuelt en av samme kjønn men som er homofil, må avstanden mellom hoftene være minst 30 cm. 4. Klemmen skal vare minst 2 sekunder men maks 5. 5. Det er ikke lov å tørke av seg snørra i den andres hår under klemmingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.