Gå til innhold

Erfaringer med SE k750i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny mobil, og lurer på om jeg skal velge Sony Ericsson k750i. Jeg har fra før k500i, og er derfor litt skeptisk til om jeg skal fortsette å velge SE.

Jeg har egentlig vært kjempefornøyd med telefonen, bortsett fra et par ting, som ødelegger ganske mye. Det ene er joysticken som sviktet etter få måneder, og bare virker når den har lyst. Det andre er ladefestet som også er dårlig.

Har hørt rykter om at disse tingene er forbedret på 750i, men jeg har gjerne lyst å høre erfaringene til dere som har hatt denne telefonen noen måneder.

Er det andre problemer med denne telefonen jeg børe vite?

Er det andre telefoner i samme prisklasse jeg bør vurdere? Telefonen må ha et bra kamera.

Fortsetter under...

Skrevet

Det er jo ikke så mange 2mp kameraer da, ennå. Du har jo walkman-modellen av k750i, w800, men den er noe dyrere. Og nokia z70, tror jeg.

Ellers er jeg fornøyd med k750i, i den grad jeg kan være fornøyd med en ren telefon når jeg helst skulle hatt en smartphone eller en pda.

"............................................"

Skrevet

Det er jo ikke så mange 2mp kameraer da, ennå. Du har jo walkman-modellen av k750i, w800, men den er noe dyrere. Og nokia z70, tror jeg.

Ellers er jeg fornøyd med k750i, i den grad jeg kan være fornøyd med en ren telefon når jeg helst skulle hatt en smartphone eller en pda.

Høres bra ut. Det blir nok den, tenker jeg.

Skrevet

Jeg har den, og er kjempefornøyd! Mannen min har W800, og er minst like fornøyd med sin telefon, det er ganske lite som skiller de to modellene. Utseendet selvsagt, bedre hodetelefoner på W800, og større minnekort (men K750 kan man jo også kjøpe større minnekort til, om det er ønskelig).

Skrevet

Jeg har den, og er kjempefornøyd! Mannen min har W800, og er minst like fornøyd med sin telefon, det er ganske lite som skiller de to modellene. Utseendet selvsagt, bedre hodetelefoner på W800, og større minnekort (men K750 kan man jo også kjøpe større minnekort til, om det er ønskelig).

Men man får fortsatt ikke adapter til 800/750, slik at man kan bruke ordentlige hodetelefoner?

Tror jeg blir nødt til å bygge om handsfree-saken til et adapter.

".........................................."

Annonse

Skrevet

Men man får fortsatt ikke adapter til 800/750, slik at man kan bruke ordentlige hodetelefoner?

Tror jeg blir nødt til å bygge om handsfree-saken til et adapter.

".........................................."

800 kommer med adapter i "standard-hodetelefonene", til 750 får man vel kjøpt det separat

Skrevet

800 kommer med adapter i "standard-hodetelefonene", til 750 får man vel kjøpt det separat

Hmmm...da må det være ganske nytt, ihvertfall. Det fantes bare "spesiallagede" adaptere til k750i for noen mnd. siden. Men det er samme kontakt? I såfall er det vel mulig å få kjøpt den som er til 800...

".............................................."

Skrevet

Høres bra ut. Det blir nok den, tenker jeg.

7501 vant cameratesten sist uke

Skrevet

Jeg er SKIKKELIG misfornøyd med min.. Ingenting fungerer.. Ikke kamera, ikke MMS, ikke internett.. Til tross for stadige nedlastinger og oppdateringer, så får jeg den IKKE til å funke :(

Skrevet

Jeg er SKIKKELIG misfornøyd med min.. Ingenting fungerer.. Ikke kamera, ikke MMS, ikke internett.. Til tross for stadige nedlastinger og oppdateringer, så får jeg den IKKE til å funke :(

Har den blitt forsøk fikset, og fortsatt ikke funker, så har du krav på ny telefon.

Du har helt klart fått en "mandagstelefon"...

Skrevet

7501 vant cameratesten sist uke

Ehhh..

Nei, N90 ble kåret til den beste kameratelefonen.

Skrevet

Hmmm...da må det være ganske nytt, ihvertfall. Det fantes bare "spesiallagede" adaptere til k750i for noen mnd. siden. Men det er samme kontakt? I såfall er det vel mulig å få kjøpt den som er til 800...

".............................................."

Tja, mannen min kjøpte W800 da den var ganske ny, og som sagt, på de medfølgende hodetelefonene, så er det mulig å koble til et annet headset. Dette fordi det på ledningen er et "koblingspunkt" med en mini-jack, som gjør at du kan koble fra de medfølgende proppene, og heller koble på fx Koss-headset-et ditt :-)

Annonse

Skrevet

Tja, mannen min kjøpte W800 da den var ganske ny, og som sagt, på de medfølgende hodetelefonene, så er det mulig å koble til et annet headset. Dette fordi det på ledningen er et "koblingspunkt" med en mini-jack, som gjør at du kan koble fra de medfølgende proppene, og heller koble på fx Koss-headset-et ditt :-)

Det var det jeg ville frem til - og kontakten er den samme som på 750? :-)

Skrevet

Det var det jeg ville frem til - og kontakten er den samme som på 750? :-)

Jada, jeg kan låne min manns handsfree-set og omvendt, kontakten på telefonen er den samme.

Skrevet

Jada, jeg kan låne min manns handsfree-set og omvendt, kontakten på telefonen er den samme.

Ok - da får jeg se om jeg får tak i en sånn før jeg lager en selv :-)

"..........................................."

Skrevet

Ok - da får jeg se om jeg får tak i en sånn før jeg lager en selv :-)

"..........................................."

Her har du de:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&lc=no&ver=4000&template=pp4_1_1&zone=pp&lm=pp4_1&pid=10254

og

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&lc=no&ver=4000&template=ps1_1_4_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10254&pid=10254

(og ja, jeg har for god tid idag, altfor lite å gjøre på jobb... hehe)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...