Gå til innhold

Baby i 2007

Gjest 2007 er året!!!

Anbefalte innlegg

Gjest 2007 er året!!!
Skrevet

Hvis jeg planlegger å få barn neste vår, da jeg er ferdig med min 4-årige utdanning, vil jeg kunne få støtte fra lånekassen? Siden jeg går gravid mens jeg studerer? Selv om jeg er ferdig med utdannelsen min til sommeren 2007? Eller burde jeg melde meg opp i noen fag på universitetet høsten 2007? Slik at jeg kan få fødselsstipend da? Jeg får vel ikke fødselsstipend mens jeg går gravid? Er litt usikker på hvordan dette fungerer.

Det eneste jeg vet er at jeg vil ha barn enste år. Og da har jeg ikke rukket å opparbeide meg fødselspenger fra trygdeetaten...

Samboeren min har fast jobb, men vi er litt redde for at en inntekt skal være nok. Vet det er mange unge mennesker under 20 i dag som bare får unger uten å tenke over dette, men vi vil gjøre det aller beste for barnet vårt. Vi er 23 og 26 år (voksen og ansvarlige mennesker).

Noen som har kontroll på dette med baby i studietiden etc?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...