Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter mye om og men er jeg endelig blitt sammen med drømmejenta mi. Alt fungerer kjempebra for oss men når det kommer til sex så kan det iblant bli litt sært. Vi har kjente hverandre i et år og liker hverandre.

Når vi koser og hun prøver å runke meg så går det ikke for meg. Det er kjipern fordi når jeg gjør det på meg selv foran henne så går det.

Videre har det skjedd iblant at når vi akkurat skal til å ha sex at penisen blir slapp. Altså vi har ofte kjempedeilig sex men noen ganger så skjer slikt. Når jeg fomler etter kondomen er jeg redd for at den skal bli slapp og akkurat det skjer. Mens andre ganger kan vi ha sex som er helt utrolig. Jeg skjønner ikke hva dette skyldes men hun er en fin jente og sier at hun er glad i meg selv om det noen ganger ikke funker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213458-hva-skjer-her-gut25/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp penis ordner hun-

så kan dere ha samleie ok.

Hun onanerer deg ok-det går ikke.

Naturligvis ikke.Hun kan jo ikke føle noe-det er du som gjør det.

hun har ikke dine fantasier-

så da går det ikke.

Hun trenger rettledning om

-tempo når-holde penis hvorledes- og masse om dette-

la hun få litt olje i hånden-

- litt på penis også- da er det

snakk om sekunder-det går.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213458-hva-skjer-her-gut25/#findComment-1567762
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...