Gå til innhold

Hvis du skulle kjøpe deg nye gardiner, hvilken farge ville du valg?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Hva med disse? Passer godt til fargen på veggene og til den grå fargen på kjøkkenet.

Fargen på kjøkkengardinene ville jeg hatt ensfarget og da tatt igjen en av fargene på stuegardinen.

Og det beste av alt, gardinen er visst på tilbud!

Skulle det være med en link der?

Tror jeg skal prøve og få med fargen på kjøkkenet ja, for og få en helhet.

Og tilbud sier jeg ikke nei takk til,. får nå fyker tusenlappene fortere enn fy ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Hvilken farge har du på sofa og andre møbler da?

Svart og gråsvart går det i. Har ikke fått handlet alle møbler enda, det får jeg ta etterhvert.

hare1365380455
Skrevet

Har lurt litt på hvite, men er redd dte blir for hvitt. Har sett på noen lingardiner.

Vi får se, tenkte jeg skal ta en runde og se på i morgen.

Men den teite sykdommen gjør det vanskelig, så jeg må ta det i små puljer :o)

Du får ta deg god tid, og så vet du jo at det blir pauser innimellom..:) Og når du ikke så mye får du fortsette jakten en annen dag!;)

Gjest Shira12
Skrevet

Sambo mener at vi skal ha persienner og ikke noe annet.

Jeg får ta noen runder med meg selv, og så blir jeg kanskje enig med han og deg.

Har på en måte hengt meg opp i disse gardinene.

Noen persienner skal jeg ha uansett, så jeg kan jo kjøpe det først og ha opp, og så se etterhvert.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg ville kjøpt meg noen lyse gardiner. Og kanskje persienner (om du ikke har det) for å skjerme for sola hvis det er behov for det.

Persienner skal jeg ha for sola.

Og om jeg skal ha gardiner blir de nok lyse.

Etter og ha lest tråden har jeg funnet ut at jeg må finne som tar igjen fargen på kjøkkeninnredningen.

Gjest Shira12
Skrevet

Du får ta deg god tid, og så vet du jo at det blir pauser innimellom..:) Og når du ikke så mye får du fortsette jakten en annen dag!;)

Jeg får ta det litt etter litt ja.

Har alliert meg med en venninne, så hvis det et lange kassakøer, står hun i dem for meg.

Gjest Persille
Skrevet

Sambo mener at vi skal ha persienner og ikke noe annet.

Jeg får ta noen runder med meg selv, og så blir jeg kanskje enig med han og deg.

Har på en måte hengt meg opp i disse gardinene.

Noen persienner skal jeg ha uansett, så jeg kan jo kjøpe det først og ha opp, og så se etterhvert.

Jeg gikk lenge og tenkte på gardiner - og så fant jeg ut at det så bedre ut uten :)

Gardiner tar så mye plass i rommet - så må alt annet matche gardinene, og så må man vaske og stryke og bytte til jul, etc....

Nei, persienner og rullgardiner er tingen!

:)

hare1365380455
Skrevet

Jeg får ta det litt etter litt ja.

Har alliert meg med en venninne, så hvis det et lange kassakøer, står hun i dem for meg.

Det er fint! Så slipper du å stresse med alt rundt det.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg gikk lenge og tenkte på gardiner - og så fant jeg ut at det så bedre ut uten :)

Gardiner tar så mye plass i rommet - så må alt annet matche gardinene, og så må man vaske og stryke og bytte til jul, etc....

Nei, persienner og rullgardiner er tingen!

:)

Stryking ja, det var ett godt argument, for jeg hater og stryke!

Persienner skal jeg kjøpe iallefall i morgen, så får vi se. Men det med stryking hadde jeg ikke tenkt på.

Kanskje det var det sambo hadde i bakhodet da han ville ha persienner, han rømmer nemlig huset når strykejernet kommer frem, for da kommer også mine mørke sider frem ;-)

Skrevet

Skulle det være med en link der?

Tror jeg skal prøve og få med fargen på kjøkkenet ja, for og få en helhet.

Og tilbud sier jeg ikke nei takk til,. får nå fyker tusenlappene fortere enn fy ;-)

Sort, hvitt eller rødt. Det vil passe bra til de fargene du har tror jeg. Kanskje rødt er best, for å live opp litt.

Gjest Shira12
Skrevet

Sort, hvitt eller rødt. Det vil passe bra til de fargene du har tror jeg. Kanskje rødt er best, for å live opp litt.

Jeg har valgt rød som farge på badet, hvitt og grå fliser, og rødt til og live opp med.

Endte opp med grønt i stua jeg, enfargede gardiner, i to forskjellige grønnfarger. Ikke lime, men mer grønt.

Og samtidig kjøpte jeg milder og ting og tang som passer, så jeg håper det blir bra :o)

Skrevet

Jeg har valgt rød som farge på badet, hvitt og grå fliser, og rødt til og live opp med.

Endte opp med grønt i stua jeg, enfargede gardiner, i to forskjellige grønnfarger. Ikke lime, men mer grønt.

Og samtidig kjøpte jeg milder og ting og tang som passer, så jeg håper det blir bra :o)

Det høres ut som det blir fint :o) Artig med tilbehør, så kan man variere når man blir lei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...