Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dietten herfra? Det virker veeeeldig forlokkende å be mann og barn lage maten sin sjøl, og i tillegg lure på hva jeg skal spise og vurdere kaloriinnhold, fettprosent og bla bla bla.

Tenkte jeg hvertfall kunne prøve en måneds tid....

Skrevet

Har ikke prøvd det nei, men ble veldig nyskjerrig. Kunne vært bra for både meg og min mann :)

Jeg får ikke tilgang på prislisten, gjør du? tenkte på standard menyen....

Skrevet

Har ikke prøvd det nei, men ble veldig nyskjerrig. Kunne vært bra for både meg og min mann :)

Jeg får ikke tilgang på prislisten, gjør du? tenkte på standard menyen....

Nei jeg gjorde ikke det jeg heller. Men tok utgangspunkt i at en ukespakke kostet kr X og la til de kronene for de rettene jeg valgte som oversteg dette.

Har bestilt min første uke nå, så får vi se. Hvis maten smaker helt hai så lar jeg jo bare være å bestille mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...