Gjest Sydenfareren Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Heisann! Har tenkt meg en tur til syden i midten av mars, noen som har et varmt å fint sted og anbefale? Skal reise sammen m familien så d er ikke snakk om noen partysted.... Hilsen... 0 Siter
Gjest pjoltergjest Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hvis det dreier seg om en uke i mars, så er vel reisetiden av vetydning, og da er det jo ikke så veldig mange andre steder en Kanariøyene som har litt ok temperatur. Hvis det dreier seg om to uker, og man kan akseptere lengre reisetid, så ville jeg valgt et sted nærmere ekvator med skikkelig sommervarme. Thailand, Kenya, Karibiske øyer, Mexico osv. 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Lanzarote, Playa Blanca på hotell Playa Flamingo eller Puerto del Carmen Cinco Plazas. 0 Siter
mettewa Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hvis det dreier seg om en uke i mars, så er vel reisetiden av vetydning, og da er det jo ikke så veldig mange andre steder en Kanariøyene som har litt ok temperatur. Hvis det dreier seg om to uker, og man kan akseptere lengre reisetid, så ville jeg valgt et sted nærmere ekvator med skikkelig sommervarme. Thailand, Kenya, Karibiske øyer, Mexico osv. Områdene rundt Middelhavet blir vel noe kaldt i mars. Men hva med Egypt? Det blir ihvertfall mitt neste reisemål i vinterhalvåret, er litt lei Kanariøyene nå. 0 Siter
MillaMy Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Egypt - Hurghada, Star Tour har et kjempefint Blue Village anlegg der. 0 Siter
Gjest pjoltergjest Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Områdene rundt Middelhavet blir vel noe kaldt i mars. Men hva med Egypt? Det blir ihvertfall mitt neste reisemål i vinterhalvåret, er litt lei Kanariøyene nå. Jeg har vel aldri rådet Sydenfareren til å reise til et middelhavsland?? 0 Siter
mettewa Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg har vel aldri rådet Sydenfareren til å reise til et middelhavsland?? Neida, det var bare svaret mitt som havnet litt feil. Skulle selvfølgelig stått under Sydenfareren sitt hovedinnlegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.