Gå til innhold

Sydentur i mars

Anbefalte innlegg

Gjest Sydenfareren
Skrevet

Heisann!

Har tenkt meg en tur til syden i midten av mars, noen som har et varmt å fint sted og anbefale?

Skal reise sammen m familien så d er ikke snakk om noen partysted....

Hilsen...

Fortsetter under...

Gjest pjoltergjest
Skrevet

Hvis det dreier seg om en uke i mars, så er vel reisetiden av vetydning, og da er det jo ikke så veldig mange andre steder en Kanariøyene som har litt ok temperatur.

Hvis det dreier seg om to uker, og man kan akseptere lengre reisetid, så ville jeg valgt et sted nærmere ekvator med skikkelig sommervarme.

Thailand, Kenya, Karibiske øyer, Mexico osv.

Gjest hallow :o/
Skrevet

Lanzarote, Playa Blanca på hotell Playa Flamingo eller Puerto del Carmen Cinco Plazas.

Skrevet

Hvis det dreier seg om en uke i mars, så er vel reisetiden av vetydning, og da er det jo ikke så veldig mange andre steder en Kanariøyene som har litt ok temperatur.

Hvis det dreier seg om to uker, og man kan akseptere lengre reisetid, så ville jeg valgt et sted nærmere ekvator med skikkelig sommervarme.

Thailand, Kenya, Karibiske øyer, Mexico osv.

Områdene rundt Middelhavet blir vel noe kaldt i mars.

Men hva med Egypt? Det blir ihvertfall mitt neste reisemål i vinterhalvåret, er litt lei Kanariøyene nå.

Skrevet

Egypt - Hurghada, Star Tour har et kjempefint Blue Village anlegg der.

Gjest pjoltergjest
Skrevet

Områdene rundt Middelhavet blir vel noe kaldt i mars.

Men hva med Egypt? Det blir ihvertfall mitt neste reisemål i vinterhalvåret, er litt lei Kanariøyene nå.

Jeg har vel aldri rådet Sydenfareren til å reise til et middelhavsland??

Annonse

Skrevet

Jeg har vel aldri rådet Sydenfareren til å reise til et middelhavsland??

Neida, det var bare svaret mitt som havnet litt feil. Skulle selvfølgelig stått under Sydenfareren sitt hovedinnlegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...