bb71 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg definerer nedenfornevnte som snobber fordi: De er svært opptatt av det ytre, de bruker penger på ting som synes for omgivelsene. De kjøper ting de ikke nødvendigvis har bruk for (eller bruker), men som blir svært synlig utad. De har f.eks. en trapp til 500 000,- men kjøper aldri fersk kjøttdeig fordi det er så dyrt. Det er hyggelige mennesker og morsomme på sitt vis. Dette er med andre ord hva jeg kaller snobber! 0 Siter
Gjest Hemmelig i dag Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Nei, man trenger ikke nødvendigvis være snobb om man har bedre råd enn andre. Tror ikke Olav Thon er en snobb. Petter Stordalen er riktignok en megasnobb der han lander i hagen med helikpoteret sitt utenfor huset som han pusset opp til 100.millioner. Jeg kjenner noen snobber som alltid har dårlig økonomi, fordi det viktigste er å ha det så fint og flott og kjøper ting på avbetaling og setter seg i økonomiske vanskeligheter. Fint og flott skal det være, men råd til å være med på noe sosialt som koster penger, har de aldri. 0 Siter
Gjest snobbete snobb Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Å være snobb er å være rik og tro at pengene gjør dem til bedre mennesker enn de som har mindre penger. Wenche Foss er ikke snobb. Toppen Bech er en typisk snobb. 0 Siter
noldine Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 En snobb er vel en som bruker alle sine krefter til å bevise at h*n er bedre enn det h*n er. 0 Siter
Gjest antisnobb Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 En snobb er bl.a. en som spiser sushi selv om han ikke liker det. Og MÅ drikke vin av stettglass, ellers smaker ikke vinen...hørt sånn tull? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 En snobb er en med mye penger som vil vise alle at han har det. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 http://www.dinside.no/php/art_spor.php?id=95368&aid=89222 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.