Gå til innhold

Siste nytt fra Se og Hør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skilsmisseoppgjør betyr oftest deling av venner...

Hadde jeg vært en av dem så hadde jeg benyttet anledningen til å kvitte meg med begge.....

Skrevet

Ja, nå er det bare å ta fram kjøttøksa. Eventuelt motorsaga.

Skrevet

Ja han skal skilles

det leste jeg på teksttv

Oi, tekst-tv har jeg nesten glemt at eksisterer. Med bredbånd og nettaviser så "forsvant" tekst-tv her :-)

Skrevet

Oi, tekst-tv har jeg nesten glemt at eksisterer. Med bredbånd og nettaviser så "forsvant" tekst-tv her :-)

Her også.

fei1365380229
Skrevet

He, he..., men jeg har ikke sett Mãrte (klarer ikke få til to prikker over) og Ari sammen siden det fatale julebordet så kanskje de skal skilles de også og da kan de vel ta en hver.

Skrevet

He, he..., men jeg har ikke sett Mãrte (klarer ikke få til to prikker over) og Ari sammen siden det fatale julebordet så kanskje de skal skilles de også og da kan de vel ta en hver.

Ari står i med Giske, kanskje?

Skrevet

Du bruker samme tasten, men ikke alt gr. (dette visste du sikkert og det er bare tasten din som ikke funker)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det kommer sikkert i neste ukes se & hør, :D

Skrevet

Det hadde vært saftige nyheter, det! ;-)

Skrevet

Det hadde vært saftige nyheter, det! ;-)

Oh, yes.

Det er altså en type mennesker jeg ikke skjønner meg på, og det er de som ringer og tipser Se og Hør når de ser noen ute sammen eller registrerer at en kjendis går inn døra til sykehuset eller hva det nå måtte være.

Skrevet

Oh, yes.

Det er altså en type mennesker jeg ikke skjønner meg på, og det er de som ringer og tipser Se og Hør når de ser noen ute sammen eller registrerer at en kjendis går inn døra til sykehuset eller hva det nå måtte være.

Ja, enig!

Skrevet

Oh, yes.

Helt enig! Kunne kommet med mange godbiter til pressen jeg, men det holder jeg meg unna :-)

skorpionfisken
Skrevet

Oh, yes.

Penger, penger, penger...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...