Patsi Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hva synes du er morsomt? Hva gir deg latteranfall? Hva er dårlig humor? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Dårlig humor er Carl og co. Folk som ser på den smørja og dermed sørger for at den får sendetid, burde henrettes. Selv har jeg utrolig god humor. 0 Siter
Patsi Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Dårlig humor er Carl og co. Folk som ser på den smørja og dermed sørger for at den får sendetid, burde henrettes. Selv har jeg utrolig god humor. "Selv har jeg utrolig god humor." Hehe, det synes vel de fleste om sin egen humor :-) 0 Siter
Gjest pluggen.no Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Ordspill og verbale misforståelser. Eksempel: "vaselin - intensiv kar" 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Dårlig humor er Carl og co. Folk som ser på den smørja og dermed sørger for at den får sendetid, burde henrettes. Selv har jeg utrolig god humor. Enig. Carl og co er utrolig patetisk. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Ordspill og verbale misforståelser. Eksempel: "vaselin - intensiv kar" Hæ? 0 Siter
Gjest pluggen.com Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Bløtkake i ansiktet er dårlig humor. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 "Selv har jeg utrolig god humor." Hehe, det synes vel de fleste om sin egen humor :-) Ja, men de fleste tar feil. 0 Siter
Gjest pluggen.no Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Ordspill og verbale misforståelser. Eksempel: "vaselin - intensiv kar" Det heter egentlig "Vaseline Intensiv Care", men blir veldig morsomt med en slik omskriving. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Enig. Carl og co er utrolig patetisk. Bra svar. Jeg var redd jeg måtte henrette deg da jeg så nicket ditt. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Bra svar. Jeg var redd jeg måtte henrette deg da jeg så nicket ditt. Hvorfor det? 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Dårlig humor er Carl og co. Folk som ser på den smørja og dermed sørger for at den får sendetid, burde henrettes. Selv har jeg utrolig god humor. Jeg ser ikke på Karl & co så jeg kan ikke uttale meg om den. Hva handler den om, da? Hva er det som gjør at den har dårlig humor? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hvorfor det? Hvis noen liker Carl og Co. får jeg bare en drapslyst over meg. Kan ikke noe for det. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hvis noen liker Carl og Co. får jeg bare en drapslyst over meg. Kan ikke noe for det. He he, OK. 0 Siter
serendipity Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg har skikkelig bananskallhumor. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg ser ikke på Karl & co så jeg kan ikke uttale meg om den. Hva handler den om, da? Hva er det som gjør at den har dårlig humor? Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Men det er norsk humor på sitt verste. Husker du den serien med Sven Nordin, Nils Vogt og Arve Opshal? Det er samme skiten. 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Men det er norsk humor på sitt verste. Husker du den serien med Sven Nordin, Nils Vogt og Arve Opshal? Det er samme skiten. Aha!!! DER fikk jeg deg til å gå på limpinnen!! Du har herved innrømmet at du har sett programmet, så da har jeg dessverre intet annet å gjøre enn..... *pang* Sårri, pal! ;-) *knegg* 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Men det er norsk humor på sitt verste. Husker du den serien med Sven Nordin, Nils Vogt og Arve Opshal? Det er samme skiten. Den serien het forresten "Mot i Brøstet". 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Dårlig humor er Carl og co. Folk som ser på den smørja og dermed sørger for at den får sendetid, burde henrettes. Selv har jeg utrolig god humor. Karl & Co, Mot i brøstet, Hos Martin.... Enig. Glemte nesten Holms! Tv2's humor programmer er gjennomgående dårlige... Jeg har selvsagt også veldig god humor Jeg liker typisk britisk humor, Hotell i særklasse etc. Frasier er heller ikke dum,- til tross for at den er amerikansk ;-) Av norsk humor elsket jeg "Bedre sent enn alvor" som gikk på radioen i gamle dager,- KLM gutta... Liker ordspill og understatement humor. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Aha!!! DER fikk jeg deg til å gå på limpinnen!! Du har herved innrømmet at du har sett programmet, så da har jeg dessverre intet annet å gjøre enn..... *pang* Sårri, pal! ;-) *knegg* Nei, jeg har ikke sett Carl og Co. Men jeg har sett reklamen og ser jo at det er nøyaktig den samme suppa som Mot i Brøstet (der husket jeg var skiten het!), og Mot i Brøstet så jeg ved et par anledninger. Hvis ikke kunne jeg ikke uttalt meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.