Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Karl & Co, Mot i brøstet, Hos Martin.... Enig.

Glemte nesten Holms!

Tv2's humor programmer er gjennomgående dårlige...

Jeg har selvsagt også veldig god humor :)

Jeg liker typisk britisk humor, Hotell i særklasse etc. Frasier er heller ikke dum,- til tross for at den er amerikansk ;-)

Av norsk humor elsket jeg "Bedre sent enn alvor" som gikk på radioen i gamle dager,- KLM gutta...

Liker ordspill og understatement humor.

Pyton, Hotell i Særklasse, Cheers (og i perioder også Frasier) er god humor.

Ellers er Espen Ecbo og Henrik Elvestad særdeles morsomme. Det samme er Team Antonsen-gutta, dog tapte de seg litt nå sist.

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• morsan

12

• Ugga Bugga

9

• favn

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, jeg har ikke sett Carl og Co. Men jeg har sett reklamen og ser jo at det er nøyaktig den samme suppa som Mot i Brøstet (der husket jeg var skiten het!), og Mot i Brøstet så jeg ved et par anledninger.

Hvis ikke kunne jeg ikke uttalt meg.

;-)

Jeg har også sett "traileren" til Karl&co, og også enkelte episoder av Mot i brøstet, så jeg ante såpass! :-) Og dermed ant nok til å skjønne at dette ikke er noe som jeg vil prioritere å bruke tid på! :-)

Spørsmålet til deg var bare et påskudd for å kunne harselere litt med dine mordinstinkter! *fnis*

Ja, ja, sånn humor har _jeg_!

ShitDiddelyDo
Skrevet

;-)

Jeg har også sett "traileren" til Karl&co, og også enkelte episoder av Mot i brøstet, så jeg ante såpass! :-) Og dermed ant nok til å skjønne at dette ikke er noe som jeg vil prioritere å bruke tid på! :-)

Spørsmålet til deg var bare et påskudd for å kunne harselere litt med dine mordinstinkter! *fnis*

Ja, ja, sånn humor har _jeg_!

Fleksnes er forresten konge, og en av de få norske som holder seg så mange år etter.

Skrevet

Pyton, Hotell i Særklasse, Cheers (og i perioder også Frasier) er god humor.

Ellers er Espen Ecbo og Henrik Elvestad særdeles morsomme. Det samme er Team Antonsen-gutta, dog tapte de seg litt nå sist.

Vi er visst nokså enige ;-)

Er dog litt ambivalent i forhold til Antonsen...mye er gøy (holdt på å le meg ihjel da de lagde mat sittende sidelengs, Antonsen uten å blunke engang når sirupen traff ham i ansiktet...det eneste han sier var vel: Er det helt nødvendig med sirup?)... men det kan bli litt plumpt også...og det har jeg ikke helt sansen for.

Skrevet

Fleksnes er forresten konge, og en av de få norske som holder seg så mange år etter.

Rolv Wesenlund er morsomt i mye han. Husker jeg så "Norske byggeklosser" som barn, og synes at han bare var irriterende og slitsom - jeg var tydeligvis for ung til å se humoren i slike typer.

men så dukket den opp på skjermen for noen år siden, og jeg lo godt av en del av karakterene han spiller i den filmen. *knegg*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi er visst nokså enige ;-)

Er dog litt ambivalent i forhold til Antonsen...mye er gøy (holdt på å le meg ihjel da de lagde mat sittende sidelengs, Antonsen uten å blunke engang når sirupen traff ham i ansiktet...det eneste han sier var vel: Er det helt nødvendig med sirup?)... men det kan bli litt plumpt også...og det har jeg ikke helt sansen for.

Syntes de dro matvitsen for langt. De vet ikke alltid når de skal gi seg.

Men Antonsen har en egen evne til å være morsom uten å gjøre noe som helst. Det er noe med mimikken hans jeg har sansen for.

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Rolv Wesenlund er morsomt i mye han. Husker jeg så "Norske byggeklosser" som barn, og synes at han bare var irriterende og slitsom - jeg var tydeligvis for ung til å se humoren i slike typer.

men så dukket den opp på skjermen for noen år siden, og jeg lo godt av en del av karakterene han spiller i den filmen. *knegg*

Norske Byggeklosser er råmorsom, nettopp på grunn av alle karakterene til Rolv Wesenlund.

Spesielt har jeg sansen for den rallyfrelste elektrikeren som raller forbi huset, slenger ut noen ledningsstumper, og kjører videre. :)

Skrevet

Syntes de dro matvitsen for langt. De vet ikke alltid når de skal gi seg.

Men Antonsen har en egen evne til å være morsom uten å gjøre noe som helst. Det er noe med mimikken hans jeg har sansen for.

Jeg så vel bare den ene (på siden), tror jeg,- eller muligens en til(opp-ned), Hvis de hadde den hver gang, ble det nok litt vel mye det samme, vil jeg tro.

Skrevet

Jeg ler meg ihjæl av humor à la Monty Python, Hotell i Særklasse, Team Antonsen, Nissene på låven, Boyzvoice o.l.

Figuren Spike (leieboeren) i filmen Notting Hill er en klassiker.

Kongen av Queens er ganske morsomt.

Enig i at TV2 har mye dårlig humor - det eneste som er bra der er påske- og julenøttene med Espen Eckbo.

En del humor forstår jeg meg ikke på, bl.a. Seinfeldt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ler meg ihjæl av humor à la Monty Python, Hotell i Særklasse, Team Antonsen, Nissene på låven, Boyzvoice o.l.

Enig i at TV2 har mye dårlig humor - det eneste som er bra der er påske- og julenøttene med Espen Eckbo.

Men den morsomste karakteren i julenøttene denne gangen var faktisk han svensken. :)

Skrevet

Men den morsomste karakteren i julenøttene denne gangen var faktisk han svensken. :)

Hehe, ja. Men jeg syntes han overentusiastiske hytteeieren på påskenøttene i fjor tok kaka. :D

Annonse

Skrevet

Ja, men de fleste tar feil.

Hvordan måler du humor da? Og med hvilken måleenhet? Hvem avgjør hva som er bra og dårlig humor?

:-P

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er blid,og ler og humrer av mye og mangt. Av ting som vennene mine gjør og sier, enkelte greier på TV, ting jeg leser.. Tja..

Siste gangene jeg lo så jeg fikk vondt må ha vært..Hm..Da jeg kjøpte Christopher Nielsens Uflaks og leste om igjen To trøtte typer drømmer om en hvit jul..Hahaha..:-D Den er bare helt fantastisk! Jeg gliser bare jeg tenker på enkelte av sekvensene..! Også så jeg Terkel i knipe her om dagen, og lo foruroligende mye.." Skal vi danse ballet, din fitte!?" - Sterk melding! :-D Spun lo jeg meg skakk av også!

Ellers sånn klassisk,hotell i særklasse og Wanda og sånn er kjempegøy.

Men det er mye jeg ikke ler av også. Sånn " Holms og Hos Martin" og sånn, det er jaggu ille og flaut og umorsomt!

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvordan måler du humor da? Og med hvilken måleenhet? Hvem avgjør hva som er bra og dårlig humor?

:-P

Jeg avgjør det.

Skrevet

"hvilket liv" på nrk er ufattelig morsomt!

Har god humor. Julenøttene på tv2 var morsomme med unntak av når han var pedofil -det var bare usmakelig.

Skrevet

Jeg ler av alt det du ler av PLUSS av Seinfeld! *S*

Favorittepisoden er der de er på hyttetur og George har badet i det kalde vannet og mens han skifter etterpå blir han sett av Seinfelds dame!

George blir superparanoid for at hun skal sladre til dama han har med seg på hytteturen, og fortelle at han hadde liten tiss! (george og dama har ikke hatt sex ennå - han håper det skal skje i løpet av hytteturen)

Det store temaet er: "Do women know about shrinkage?"

*LOL*

Skrevet

Jeg ler av alt det du ler av PLUSS av Seinfeld! *S*

Favorittepisoden er der de er på hyttetur og George har badet i det kalde vannet og mens han skifter etterpå blir han sett av Seinfelds dame!

George blir superparanoid for at hun skal sladre til dama han har med seg på hytteturen, og fortelle at han hadde liten tiss! (george og dama har ikke hatt sex ennå - han håper det skal skje i løpet av hytteturen)

Det store temaet er: "Do women know about shrinkage?"

*LOL*

He he, den var morsom, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...