cecily Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg ler av alt det du ler av PLUSS av Seinfeld! *S* Favorittepisoden er der de er på hyttetur og George har badet i det kalde vannet og mens han skifter etterpå blir han sett av Seinfelds dame! George blir superparanoid for at hun skal sladre til dama han har med seg på hytteturen, og fortelle at han hadde liten tiss! (george og dama har ikke hatt sex ennå - han håper det skal skje i løpet av hytteturen) Det store temaet er: "Do women know about shrinkage?" *LOL* Seinfeldt kan være direkte festlig. 0 Siter
Velouria Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Mennesker som faller helt uventet, sklir på isen etc. Jeg vet det ikke er pent å le av folk som slår seg, men jeg kan ikke la vær. Jeg ler når det skjer megselv også, når jeg har kommet over det første sjokket og bannet noen ganger. På tv ler jeg meg skakk av Mad TV, særlig Miss Swan og Stuart. Monty Pyton og annen britisk humor syns jeg også er morsomt. Barn som synger på "engelsk" eller prøver å uttale engelske ord som de ikke har peil på. For eksempel kom venninnen til datteren min å spurte om vi hadde barnetvkannalen "Kalkun Netvovk", hun mente Cartoon Network og jeg holdt på å le meg ihjel, jeg vet at man ikke skal le av barn, men noen ganger klarer man bare ikke å la vær. 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 He he, den var morsom, ja. *S* "Elaine? Do women know about shrinkage?" "You mean like laundry?" "No, a man.... when he's been in the pool ... you know...." "Does it shrink???" - - - Og der George driver med overdreven hinting/analogi da han har på seg en alt for liten t-skjorte ved matbordet: "Nei, har du sett hva som har skjedd med t-skjorta mi?! den har _krympet_! Det hender seg nemlig at saker og ting krymper i vann!" *knegg* 0 Siter
Patsi Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Mennesker som faller helt uventet, sklir på isen etc. Jeg vet det ikke er pent å le av folk som slår seg, men jeg kan ikke la vær. Jeg ler når det skjer megselv også, når jeg har kommet over det første sjokket og bannet noen ganger. På tv ler jeg meg skakk av Mad TV, særlig Miss Swan og Stuart. Monty Pyton og annen britisk humor syns jeg også er morsomt. Barn som synger på "engelsk" eller prøver å uttale engelske ord som de ikke har peil på. For eksempel kom venninnen til datteren min å spurte om vi hadde barnetvkannalen "Kalkun Netvovk", hun mente Cartoon Network og jeg holdt på å le meg ihjel, jeg vet at man ikke skal le av barn, men noen ganger klarer man bare ikke å la vær. Hehe, mine barn kalte Cartoon Network for Kanutmek :-) 0 Siter
Babette Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Ingenting. Jeg trekker aldri på smilebåndet en gang. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg ler av alt det du ler av PLUSS av Seinfeld! *S* Favorittepisoden er der de er på hyttetur og George har badet i det kalde vannet og mens han skifter etterpå blir han sett av Seinfelds dame! George blir superparanoid for at hun skal sladre til dama han har med seg på hytteturen, og fortelle at han hadde liten tiss! (george og dama har ikke hatt sex ennå - han håper det skal skje i løpet av hytteturen) Det store temaet er: "Do women know about shrinkage?" *LOL* Problemet er at jeg ler ikke EN gang i løpet av en Seinfeldt episode. Og hvis jeg ler, er det ingen andre som ler. :/ 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Var ute og sykklet engang; også sykklet jeg på en lyktestople,gata var tom og jeg kjørte veldig sakte. Tankene vandra vel.. Var et par som fikk seg en god latter ;p (hatet at de lo da, men det må jo ha sett ganske komiskt ut 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Problemet er at jeg ler ikke EN gang i løpet av en Seinfeldt episode. Og hvis jeg ler, er det ingen andre som ler. :/ Uffda! ;-/ Får nesten lyst til å si "kondolerer"! :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Var ute og sykklet engang; også sykklet jeg på en lyktestople,gata var tom og jeg kjørte veldig sakte. Tankene vandra vel.. Var et par som fikk seg en god latter ;p (hatet at de lo da, men det må jo ha sett ganske komiskt ut Hehe, tviler ikke :-D 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 *S* "Elaine? Do women know about shrinkage?" "You mean like laundry?" "No, a man.... when he's been in the pool ... you know...." "Does it shrink???" - - - Og der George driver med overdreven hinting/analogi da han har på seg en alt for liten t-skjorte ved matbordet: "Nei, har du sett hva som har skjedd med t-skjorta mi?! den har _krympet_! Det hender seg nemlig at saker og ting krymper i vann!" *knegg* He he. 0 Siter
Gjest pluggen.no Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hæ? Det heter egentlig "Vaseline Intensive Care", men blir veldig morsomt med en slik omskriving. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Dårlig humor er Carl og co. Folk som ser på den smørja og dermed sørger for at den får sendetid, burde henrettes. Selv har jeg utrolig god humor. enig. Det er norsk humor på det verste. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Nei, jeg har ikke sett Carl og Co. Men jeg har sett reklamen og ser jo at det er nøyaktig den samme suppa som Mot i Brøstet (der husket jeg var skiten het!), og Mot i Brøstet så jeg ved et par anledninger. Hvis ikke kunne jeg ikke uttalt meg. "Nei, jeg har ikke sett Carl og Co. Men jeg har sett reklamen..." hehe 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 http://www.sonypictures.com/tv/shows/kingofqueens/ Komedie som går på tv3 (og tv2 tror jeg). jepp. gamle episoder på tv3 hver dag (og ztv), og nye episoder på tv2 tirsdager (dvs i kveld *glede seg*) genial serie. ler meg skakk og ser reprisene om igjen og om igjen og om igjen 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Ordspill og verbale misforståelser. Eksempel: "vaselin - intensiv kar" Eller den sms'en som gikk på rundgang her en periode, med nye ord fra norskspråkråd. Kastrasjon = militær ordre om å kaste maten Kattastrofe = liten sang til katten Kattapult = fornøyd hunnkatt Muslim = arabisk prevensjon Parasitt = sittende samleie Risikabel = interessant måte å frakte ris Modifisering = uredd endetarm Glorifisering = nysgjerrig gynekolog Dopapir = rusa småfisk Polypper = person som lager bråk på polet 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg ler av det meste! Det fins mye god humor her på dol feks =D Så er jeg en sånn som kan sitte å tenke på noe morsomt som skjedde i fjor/forrige uke osv, og så kan jeg le lenge av dette uten at noen skjønner hva jeg ler av .. Folk som tryner, går på trær, danser eller springer rart etc, er også morsomt! Gullkorn fra barn, folk som virkelig kan fortelle morsomme historier med full innlevelse og sikkert mye mer =) Dårlig humor kan være tiss, bæsj og pule og vitser i den gata.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Dårlig humor er Carl og co. Folk som ser på den smørja og dermed sørger for at den får sendetid, burde henrettes. Selv har jeg utrolig god humor. "Selv har jeg utrolig god humor. " Den historia om han som datt utfor kaia er morsom. Den ler jeg av enda! He he *Ser det for meg* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 "Selv har jeg utrolig god humor. " Den historia om han som datt utfor kaia er morsom. Den ler jeg av enda! He he *Ser det for meg* Hehe, men det var faktisk en sann historie. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hehe, men det var faktisk en sann historie. link? Please! Det er alltid du og persille som får meg til å le 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hehe, men det var faktisk en sann historie. Ja.. det er det som gjør den ekstra morsom! =D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.