ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 link? Please! Det er alltid du og persille som får meg til å le Jeg skulle gjerne fått deg til å le, men den historien er litt spesiell og en smule intern, så jeg har ikke lyst til å legge den ut her. Sånne historier kan fort avsløre meg for eventuelle kjentfolk her inne 0 Siter
favn Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg ler meg ihjæl av humor à la Monty Python, Hotell i Særklasse, Team Antonsen, Nissene på låven, Boyzvoice o.l. Figuren Spike (leieboeren) i filmen Notting Hill er en klassiker. Kongen av Queens er ganske morsomt. Enig i at TV2 har mye dårlig humor - det eneste som er bra der er påske- og julenøttene med Espen Eckbo. En del humor forstår jeg meg ikke på, bl.a. Seinfeldt. Hehe, jeg ble i godt humør av noe du ramser opp: Monty Python og 'Figuren Spike (leieboeren) i filmen Notting Hill' Men oppdaget du virkelig aldri Seinfeldt? Jeg lo meg gjennom alle episodene, omtrent fra begynnelse til slutt. 0 Siter
favn Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hehe, jeg ble i godt humør av noe du ramser opp: Monty Python og 'Figuren Spike (leieboeren) i filmen Notting Hill' Men oppdaget du virkelig aldri Seinfeldt? Jeg lo meg gjennom alle episodene, omtrent fra begynnelse til slutt. Rettelse: Seinfeld. 0 Siter
favn Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg ler av alt det du ler av PLUSS av Seinfeld! *S* Favorittepisoden er der de er på hyttetur og George har badet i det kalde vannet og mens han skifter etterpå blir han sett av Seinfelds dame! George blir superparanoid for at hun skal sladre til dama han har med seg på hytteturen, og fortelle at han hadde liten tiss! (george og dama har ikke hatt sex ennå - han håper det skal skje i løpet av hytteturen) Det store temaet er: "Do women know about shrinkage?" *LOL* Jeg har vurdert å skaffe meg Seinfeld-rundene på dvd. Infam humor på sitt beste! 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg har vurdert å skaffe meg Seinfeld-rundene på dvd. Infam humor på sitt beste! Der sa du noe! DVD hadde vært lurt! Jeg er alt for ofte trøtt fordi jeg har sett på gamle Seinfeld-episoder til langt på natt! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg ler av alt det du ler av PLUSS av Seinfeld! *S* Favorittepisoden er der de er på hyttetur og George har badet i det kalde vannet og mens han skifter etterpå blir han sett av Seinfelds dame! George blir superparanoid for at hun skal sladre til dama han har med seg på hytteturen, og fortelle at han hadde liten tiss! (george og dama har ikke hatt sex ennå - han håper det skal skje i løpet av hytteturen) Det store temaet er: "Do women know about shrinkage?" *LOL* Jeg synes egentlig Seinfeld er ganske oppskrytt. George er riktignok en hysterisk morsom karakter, og Kramer har et og annet for seg, men Jerry og Elaine er utrolig lite artige. De to siste er for maniske etter min mening. Synes de henger seg opp i så mye dumt at det blir for dumt. Unntaket er George. Han henger seg opp i galskapen med stil. Men det er en del morsomme karakterer utenom de fire hovedkarakterene. F.eks. sjefen til Elaine og sjefen til George, samt George sine foreldre. 0 Siter
favn Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Der sa du noe! DVD hadde vært lurt! Jeg er alt for ofte trøtt fordi jeg har sett på gamle Seinfeld-episoder til langt på natt! ;-) Que? Hvor ser du det, da? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg synes egentlig Seinfeld er ganske oppskrytt. George er riktignok en hysterisk morsom karakter, og Kramer har et og annet for seg, men Jerry og Elaine er utrolig lite artige. De to siste er for maniske etter min mening. Synes de henger seg opp i så mye dumt at det blir for dumt. Unntaket er George. Han henger seg opp i galskapen med stil. Men det er en del morsomme karakterer utenom de fire hovedkarakterene. F.eks. sjefen til Elaine og sjefen til George, samt George sine foreldre. Og så suger han som stand-up komiker. 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg synes egentlig Seinfeld er ganske oppskrytt. George er riktignok en hysterisk morsom karakter, og Kramer har et og annet for seg, men Jerry og Elaine er utrolig lite artige. De to siste er for maniske etter min mening. Synes de henger seg opp i så mye dumt at det blir for dumt. Unntaket er George. Han henger seg opp i galskapen med stil. Men det er en del morsomme karakterer utenom de fire hovedkarakterene. F.eks. sjefen til Elaine og sjefen til George, samt George sine foreldre. Visste du forresten at til å begynne med var det en helt annen skuespiller som spilte faren til George? Da var det kun en "ordinær" gammal gubbe med grått hår og måne som satt i en krok og sa nesten ingen ting. Men da Jerry Stiller fikk rollen ble det adskillig mer "sprut" i karakteren! :-) Denne skuespilleren er forresten gift med hun som spilte den forfyllede svigermoren til Miranda i Sex og singelliv! ;-) Bare for å ha nevnt det..... 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Que? Hvor ser du det, da? TV3 Som i dag f eks, hvor det går to episoder rett etter hverandre fra cirka midnatt..... http://www.tv3.no/index.phtml?page_type=tvchart&nav=2217 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Visste du forresten at til å begynne med var det en helt annen skuespiller som spilte faren til George? Da var det kun en "ordinær" gammal gubbe med grått hår og måne som satt i en krok og sa nesten ingen ting. Men da Jerry Stiller fikk rollen ble det adskillig mer "sprut" i karakteren! :-) Denne skuespilleren er forresten gift med hun som spilte den forfyllede svigermoren til Miranda i Sex og singelliv! ;-) Bare for å ha nevnt det..... Ja, har full kontroll. Har boksene på dvd. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Og så suger han som stand-up komiker. Helt klart! 0 Siter
favn Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg synes egentlig Seinfeld er ganske oppskrytt. George er riktignok en hysterisk morsom karakter, og Kramer har et og annet for seg, men Jerry og Elaine er utrolig lite artige. De to siste er for maniske etter min mening. Synes de henger seg opp i så mye dumt at det blir for dumt. Unntaket er George. Han henger seg opp i galskapen med stil. Men det er en del morsomme karakterer utenom de fire hovedkarakterene. F.eks. sjefen til Elaine og sjefen til George, samt George sine foreldre. Kramer gikk jeg bittelitt lei av etterhvert, han ble veldig forutsigbar. Men de tre andre... hehe... de er så herlig infame at jeg akkurat NUH avgjorde at jeg vil anskaffe herlighetene på dvd. Og bifigurene er et funn. The Soup Nazi feks 0 Siter
favn Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 TV3 Som i dag f eks, hvor det går to episoder rett etter hverandre fra cirka midnatt..... http://www.tv3.no/index.phtml?page_type=tvchart&nav=2217 Ikke no' kabel-tv her :-( 0 Siter
favn Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Og så suger han som stand-up komiker. Det gjør han. Men han er utrolig bra i dette teamet. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hehe, jeg ble i godt humør av noe du ramser opp: Monty Python og 'Figuren Spike (leieboeren) i filmen Notting Hill' Men oppdaget du virkelig aldri Seinfeldt? Jeg lo meg gjennom alle episodene, omtrent fra begynnelse til slutt. Som jeg sa under her: Jeg ler en sjelden gang i løpet av en episode. Og da er det ingen andre som ler. :/ 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Kramer gikk jeg bittelitt lei av etterhvert, han ble veldig forutsigbar. Men de tre andre... hehe... de er så herlig infame at jeg akkurat NUH avgjorde at jeg vil anskaffe herlighetene på dvd. Og bifigurene er et funn. The Soup Nazi feks Ja!! Sopu Nazi var fin! Men han Poppy fikk jeg fnatt av! *grøss* Jeg så forresten både han som spiller Soup Nazi og han som spiller han som åpnet pakistansk (?) restaurant i en og samme film forleden! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 jepp. gamle episoder på tv3 hver dag (og ztv), og nye episoder på tv2 tirsdager (dvs i kveld *glede seg*) genial serie. ler meg skakk og ser reprisene om igjen og om igjen og om igjen Jeg har ikke sett de nye episodene (vi får tv2 så dårlig inn). 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Visste du forresten at til å begynne med var det en helt annen skuespiller som spilte faren til George? Da var det kun en "ordinær" gammal gubbe med grått hår og måne som satt i en krok og sa nesten ingen ting. Men da Jerry Stiller fikk rollen ble det adskillig mer "sprut" i karakteren! :-) Denne skuespilleren er forresten gift med hun som spilte den forfyllede svigermoren til Miranda i Sex og singelliv! ;-) Bare for å ha nevnt det..... ...og så er han pappa`n til Ben Stiller (men det var kanskje almenn kjent) 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 ...og så er han pappa`n til Ben Stiller (men det var kanskje almenn kjent) Om ikke allment kjent så ihvertfall morsankjent! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.