hare1365380455 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Der sa du noe! DVD hadde vært lurt! Jeg er alt for ofte trøtt fordi jeg har sett på gamle Seinfeld-episoder til langt på natt! ;-) Jeg også.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Kramer gikk jeg bittelitt lei av etterhvert, han ble veldig forutsigbar. Men de tre andre... hehe... de er så herlig infame at jeg akkurat NUH avgjorde at jeg vil anskaffe herlighetene på dvd. Og bifigurene er et funn. The Soup Nazi feks Jeg synes Seinfeld er en sånn serie hvor det holder å se en sesong eller to. For etter hvert blir det det samme igjen og igjen og igjen. Men George holder seg, og er stort sett alltid morsom. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg skulle gjerne fått deg til å le, men den historien er litt spesiell og en smule intern, så jeg har ikke lyst til å legge den ut her. Sånne historier kan fort avsløre meg for eventuelle kjentfolk her inne sukk. ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.