Gå til innhold

Gode selvklebende kroker til bruk på bad

Anbefalte innlegg

Gjest bademannen

Er det noen som vet hvor en får tak i gode selvklebende kroker for å henge opp håndklær, morgenkåper o.l. på bad?

Har prøvd med sugekopper og de faller ned før en rekker å snu seg.

Har også prøvd noen med lim fra clas ohlson og de hang kun noen minutter med lett belastning (hadde latt dem stå på i to døgn før jeg belastet dem).

Har spurt på flere baderomsbutikker, men de har kun kroker som skal skrus på veggen.

Fortsetter under...

Annonse

Gjest bademannen

Mine fra Claes Ohlson funker hjempebra, de har hengt lenge nå, og vi belasta dem med engang...

De ser ut som skeive firkanter:)

Det høres ut som de jeg har prøvd. Firkantede og litt bredere øverst. De hang ikke godt, ramla ned ved den minste belastning.

Kan prøve å ha på superlim eller noe.

Gjest den ekte noor

Det høres ut som de jeg har prøvd. Firkantede og litt bredere øverst. De hang ikke godt, ramla ned ved den minste belastning.

Kan prøve å ha på superlim eller noe.

Den ene tuppen på firkanten er nederst, og brettet opp på en måte?

Tror det kan komme ann på hva slags underlag det er du limer dem fast på, vi har helt glatte fliser, som var flunkende rene da vi festa dem.

Gjest svaksterk

Sugekoppene trenger et "desinfisert"/fett/såpefritt underlag for å henge godt. De bør også vaskes først.

Ser noen foreslår vodka :-) I butikken jeg kjøpte mine fikk jeg beskjed om å vaske litt med negelakkfjerner, på veggen og på gummien. De hang som støpt der jeg bodde før.

Annonse

Gjest bademannen

Sugekoppene trenger et "desinfisert"/fett/såpefritt underlag for å henge godt. De bør også vaskes først.

Ser noen foreslår vodka :-) I butikken jeg kjøpte mine fikk jeg beskjed om å vaske litt med negelakkfjerner, på veggen og på gummien. De hang som støpt der jeg bodde før.

Vodka? Kan vel ikke kaste bort god drikke på slikt? Får se om jeg har noe annet jeg kan bruke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...