Gå til innhold

Hva tjener du i timen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den ene jobben min har jeg nettopp steget fra 100 kr timen til 115 kr timen(men den jobben er mest hobby).I tillegg har jeg nettopp fått meg en vikarjobb der jeg tjener 160 kr timen.(det er overlevelse jobben min;-)

Jobber ikke fullt nei.

Får du ekstra godt betalt fordi du er vikar? Krever det utdannelse? Vil du si som hva?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

4

• Mrs. Wallace

4

• Elis31

3

• serendipity

1

Skrevet

303 kroner timen.

Hva jobber du med? Behov for flere ansatte? *sikle*

Skrevet

Jeg er selvstendig, ja. Så timelønna er ikke riktig så gullkantet som den gir inntrykk av.

Synes det høres ut som det må være meget greit å overleve av det.

Skrevet

Regner ut at det blir 206,- per time i gjennomsnitt.

...den evige natteravn...
Skrevet

Ikke min lønn, men hadde en reperatør på hvitevarer hos meg i dag. Han var her i 20 min og skulle ha kr. 350,- fikk ikke kvittering engang.

Det blir en timelønn på kr. 1050,- svart...

Gjest Milla83
Skrevet

Ikke min lønn, men hadde en reperatør på hvitevarer hos meg i dag. Han var her i 20 min og skulle ha kr. 350,- fikk ikke kvittering engang.

Det blir en timelønn på kr. 1050,- svart...

Men de tar vel ikke betalt for 20 min.. Tar vel betalt for en hel time..

Gjest 115 lusne kr timen og på samme alder som deg
Skrevet

Ca 200 eller noe?

Hva jobber du med?

Skrevet

128, - i timen, pluss evt ub-tillegg. beste lønna jeg har hatt noensinne. i forrige jobb fikk jeg 90,- timen, uten ub-tillegg. og de søkte etter folk over 25 da jeg slutta. :himle:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...