Gå til innhold

Kitchen Aid kjøkkenmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en vervepremie til gode, men ingenting frister i grunn. Jeg har en Braun kjøkkenmaskin med masse dingser og dippedutter, som jeg fortsatt ikke har brukt halvannet år etter at den kom i hus... Det jeg savner er at den kan stå framme, uten å være stygg, for da øker sannsynligheten enormt for at den vil komme i bruk.

Nå er det en vervepremie at en kan kjøpe en rød eller hvit Kitchen Aid kjøkkenmaskin til ca 3.300,-. Er det billig og er det verdt det, nå som jeg allerede har en maskin. Denne vil evt bli brukt til bolle- og kakedeiger og brød, Braunen jeg allerede har er fin å ha til andre ting, for den har en blendersak og en sånn grønnsakshakker med mange ulike kniver, eller hva det nå er.

Skal jeg svi av litt penger på en kul kjøkkenmaskin jeg kan la stå framme, og som garantert vil bli brukt før neste jul? Hvilken farge?

Denne:

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1595143&plassering=SPESIAL&style=popup

eller denne:

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1595144&plassering=SPESIAL&style=popup

Fortsetter under...

Skrevet

Men så svar da for pokker!!!

;-) Man vil gjerne bestemme seg nå, ikke sant?

Skrevet

Dette kan du, det er jeg helt overbevist om.

hare1365380455
Skrevet

Men så svar da for pokker!!!

;-) Man vil gjerne bestemme seg nå, ikke sant?

Jeg tenkte først rød, men så vet jeg ikke hvordan kjøkkenet ditt er.... Den røde var skikkelig tøff! Men så var den hvite flott også, så.. hm. Du tar den fargen du tenkte på da du så bildene. Jeg hadde nok tatt hvit.

Skrevet

Jeg likte den røde, men det er mulig den ville bli for mye av et blikkfang

Annonse

Skrevet

Jeg likte den røde, men det er mulig den ville bli for mye av et blikkfang

Er det billig med 3.300,- + 98,- i porto?

Skrevet

Er det billig med 3.300,- + 98,- i porto?

Ah, nå så jeg at før linken er helt ferdig står ordinær pris 5.240,-. Sparer nesten 2.000,- da, og det er jo ganske rimelig.

Skrevet

Jeg tenkte først rød, men så vet jeg ikke hvordan kjøkkenet ditt er.... Den røde var skikkelig tøff! Men så var den hvite flott også, så.. hm. Du tar den fargen du tenkte på da du så bildene. Jeg hadde nok tatt hvit.

Rød er jo litt motepreget, og den vil også bli veldig synlig.Kanskje jeg blir lei den rød raskere også.

Jeg har forresten eikekjøkken, gråmelert plate og rustrøde vegger.

Jeg har nesten bestemt meg for å kjøpe en sånn en, tror hvit blir finest.

hare1365380455
Skrevet

Rød er jo litt motepreget, og den vil også bli veldig synlig.Kanskje jeg blir lei den rød raskere også.

Jeg har forresten eikekjøkken, gråmelert plate og rustrøde vegger.

Jeg har nesten bestemt meg for å kjøpe en sånn en, tror hvit blir finest.

Jeg tror også du kan bli lei en rød, og som jeg skrev ville jeg nok selv gått for den kremhvite. :)

Skrevet

Dette kan du, det er jeg helt overbevist om.

He he.. jeg har selv en Kenwood som har samme funksjon. Og den er heeelt uvurderlig i gjærdeig baking. Jeg baker ikke gjærdeig veldig ofte, men de gangene jeg gjør det så er den kjempe kjekk. (hadde nok blitt atskillig færre bakedager enn det allerede er, om jeg ikke hadde hatt den).

Hva farge angår så syntes jeg den røde var desidert kulest.

Når det gjelder pris så ligger de på omtrent det samme som Kenwood sine (men de har flere typer i ulike prisklasser.) men Kenwood er ikke "retro" , og da slett ikke så kule å se på ;-)

Skrevet

He he.. jeg har selv en Kenwood som har samme funksjon. Og den er heeelt uvurderlig i gjærdeig baking. Jeg baker ikke gjærdeig veldig ofte, men de gangene jeg gjør det så er den kjempe kjekk. (hadde nok blitt atskillig færre bakedager enn det allerede er, om jeg ikke hadde hatt den).

Hva farge angår så syntes jeg den røde var desidert kulest.

Når det gjelder pris så ligger de på omtrent det samme som Kenwood sine (men de har flere typer i ulike prisklasser.) men Kenwood er ikke "retro" , og da slett ikke så kule å se på ;-)

Men er det verdt å bruke over tre tusen kr på en mixer når jeg allerede har en kjøkkenmaskin? Det er det store spørsmålet.

Skrevet

Men er det verdt å bruke over tre tusen kr på en mixer når jeg allerede har en kjøkkenmaskin? Det er det store spørsmålet.

Hva slags kjøkkenmaskin har du? Kan den takle store gjærdeiger osv.?

Jeg har kun min Kenwood, som jeg bruker til gjærdeiger + en vanlig mixmaster (håndmixmaster)

Om den du har kan gjøre alt det KitchenAid kan så tror jeg _ikke_du bruker den mer bare fordi "den ser bra ut " ;-)

Annonse

Skrevet

Hva slags kjøkkenmaskin har du? Kan den takle store gjærdeiger osv.?

Jeg har kun min Kenwood, som jeg bruker til gjærdeiger + en vanlig mixmaster (håndmixmaster)

Om den du har kan gjøre alt det KitchenAid kan så tror jeg _ikke_du bruker den mer bare fordi "den ser bra ut " ;-)

Har en slik

http://www.elprice.no/ImageArchive/63/k3000new_2.jpg

Kanskje den duger.

Hyl og skrik, fikk så lyst på kul mixer.

Skrevet

Nå pleier ike jeg å være den som forsøker å forhindre shopping. men den der ser jo i høyeste grad ut il å tåle gjærdeiger også..

*ikke miste hodet nå då ;-)*

*rive seg i håret*

Braunen har en blender som tar 1 liter. Vi fikk en Wilfa blender til jul, som tar 1,25 liter. Den er det lurt å bytte, ikke sant? Har ikke plass til alt dette her, og smoothies bruker vi ikke lage så veldig ofte.

Sukk, jeg får bli husmor snart og bruke det vi har av kjøkkenting.

Skrevet

*rive seg i håret*

Braunen har en blender som tar 1 liter. Vi fikk en Wilfa blender til jul, som tar 1,25 liter. Den er det lurt å bytte, ikke sant? Har ikke plass til alt dette her, og smoothies bruker vi ikke lage så veldig ofte.

Sukk, jeg får bli husmor snart og bruke det vi har av kjøkkenting.

JA, du trenger jo ikke to blendere!!

VI har en som er kjempe god. Men bruker den ikek så ofte. Blir til et par smoothies i løpet av 14 dgaer.

Jeg har lyst på en frityrgryte (men av hensyn til vekten så lar jeg det nok være!!)

Skrevet

JA, du trenger jo ikke to blendere!!

VI har en som er kjempe god. Men bruker den ikek så ofte. Blir til et par smoothies i løpet av 14 dgaer.

Jeg har lyst på en frityrgryte (men av hensyn til vekten så lar jeg det nok være!!)

Jeg har i hvertfall ikke lyst på en pizzasteker, men det er mange ting jeg kunne tenke meg...

*totalt ignorere shoppinglystene*

Sukk.

Da bytter jeg den også, har allerede byttet en julegave, dette blir bytterekord.

Skrevet

Jeg har i hvertfall ikke lyst på en pizzasteker, men det er mange ting jeg kunne tenke meg...

*totalt ignorere shoppinglystene*

Sukk.

Da bytter jeg den også, har allerede byttet en julegave, dette blir bytterekord.

He he.. Svært så mange tanker du har om husmorsysler og huslige ting for tiden ;-)

Jeg må prøve å beherske meg på klesfronten. Kunne jo gått berserk både på endel salgsvarer og mye nytt vårtøy..

Skrevet

He he.. Svært så mange tanker du har om husmorsysler og huslige ting for tiden ;-)

Jeg må prøve å beherske meg på klesfronten. Kunne jo gått berserk både på endel salgsvarer og mye nytt vårtøy..

*sikle etter en skinnjakke jeg så i helgen*

Jeg har en tilgodelapp på Jernia/Tilbords på 329,- og et gavekort samme sted på 400,-. Nå som jeg skal bytte inn blenderen så blir det ytterligere 399,- der.

¨Jeg har som nyttårsforsett å bake rundstykker til oss + å øke treningsøkter fra tre til fire ganger i uken *skulket første dagen i går*

Jeg la med tung hjerte tilbake et par kjempefine klesplagg jeg nesten kjøpte her en dag. Bare sånn i tilfelle jeg skulle ese litt ut fremover, så er det liten vits i å fylle garderoben nå. Jeg er optimitst, tror jeg. Og dessuten har vi egentlig andre ting å bruke penger på.

Har du registert deg ennå for å besøke meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...