serendipity Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 *sikle etter en skinnjakke jeg så i helgen* Jeg har en tilgodelapp på Jernia/Tilbords på 329,- og et gavekort samme sted på 400,-. Nå som jeg skal bytte inn blenderen så blir det ytterligere 399,- der. ¨Jeg har som nyttårsforsett å bake rundstykker til oss + å øke treningsøkter fra tre til fire ganger i uken *skulket første dagen i går* Jeg la med tung hjerte tilbake et par kjempefine klesplagg jeg nesten kjøpte her en dag. Bare sånn i tilfelle jeg skulle ese litt ut fremover, så er det liten vits i å fylle garderoben nå. Jeg er optimitst, tror jeg. Og dessuten har vi egentlig andre ting å bruke penger på. Har du registert deg ennå for å besøke meg? Nei, har ikke registrert meg. Men skal nok gjøre det ;-) Er alt for nysgjerring til å la være.. Da blir det jo litt penger på Jernia da. Så flink du har blitt til å trene!!! Jeg er svært imponert :-) PS!! Forresten lenge siden vi har vært på MSN sammen. Mulig jeg titter innom idag, eller imorgen. 0 Siter
cecily Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Nei, har ikke registrert meg. Men skal nok gjøre det ;-) Er alt for nysgjerring til å la være.. Da blir det jo litt penger på Jernia da. Så flink du har blitt til å trene!!! Jeg er svært imponert :-) PS!! Forresten lenge siden vi har vært på MSN sammen. Mulig jeg titter innom idag, eller imorgen. *snøft* tror du jeg BOR der, eller? Kanskje man allerede har planer?????!?!!?!?!!? 0 Siter
serendipity Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 *snøft* tror du jeg BOR der, eller? Kanskje man allerede har planer?????!?!!?!?!!? ??? HÆ???? (husk at jeg er blond da) 0 Siter
cecily Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 ??? HÆ???? (husk at jeg er blond da) Etter ni, halv ti i kveld er jeg muligens hjemme igjen. 0 Siter
serendipity Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Etter ni, halv ti i kveld er jeg muligens hjemme igjen. Ok... :-) jeg skal prøve å komme inn.. Jeg er bare så inmari opptatt med jobb osv. for tiden. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Ah, nå så jeg at før linken er helt ferdig står ordinær pris 5.240,-. Sparer nesten 2.000,- da, og det er jo ganske rimelig. Kitchen Aid er veldig ofte på salg.. Har nesten aldri sett det koste mer enn 4000.. 0 Siter
Excelsion Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg ville ikke kjøpt den. 300watt ?! Min Kenwood er 800 watt og jeg synes å høre at den gjerne sliter litt med de tyngste deigene på 3-4 kg. Synes 300 watt høres ynkelig lite ut.. 0 Siter
matildes mor Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Kitchen Aid er veldig ofte på salg.. Har nesten aldri sett det koste mer enn 4000.. hm....her i byn koster den rett over fem tusen....sukk,..har aldri sett den på tilbud..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.