Gå til innhold

Kitchen Aid kjøkkenmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

*sikle etter en skinnjakke jeg så i helgen*

Jeg har en tilgodelapp på Jernia/Tilbords på 329,- og et gavekort samme sted på 400,-. Nå som jeg skal bytte inn blenderen så blir det ytterligere 399,- der.

¨Jeg har som nyttårsforsett å bake rundstykker til oss + å øke treningsøkter fra tre til fire ganger i uken *skulket første dagen i går*

Jeg la med tung hjerte tilbake et par kjempefine klesplagg jeg nesten kjøpte her en dag. Bare sånn i tilfelle jeg skulle ese litt ut fremover, så er det liten vits i å fylle garderoben nå. Jeg er optimitst, tror jeg. Og dessuten har vi egentlig andre ting å bruke penger på.

Har du registert deg ennå for å besøke meg?

Nei, har ikke registrert meg. Men skal nok gjøre det ;-) Er alt for nysgjerring til å la være..

Da blir det jo litt penger på Jernia da. Så flink du har blitt til å trene!!! Jeg er svært imponert :-)

PS!! Forresten lenge siden vi har vært på MSN sammen. Mulig jeg titter innom idag, eller imorgen.

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, har ikke registrert meg. Men skal nok gjøre det ;-) Er alt for nysgjerring til å la være..

Da blir det jo litt penger på Jernia da. Så flink du har blitt til å trene!!! Jeg er svært imponert :-)

PS!! Forresten lenge siden vi har vært på MSN sammen. Mulig jeg titter innom idag, eller imorgen.

*snøft* tror du jeg BOR der, eller? Kanskje man allerede har planer?????!?!!?!?!!?

Skrevet

*snøft* tror du jeg BOR der, eller? Kanskje man allerede har planer?????!?!!?!?!!?

??? HÆ????

(husk at jeg er blond da)

Skrevet

??? HÆ????

(husk at jeg er blond da)

Etter ni, halv ti i kveld er jeg muligens hjemme igjen.

Skrevet

Etter ni, halv ti i kveld er jeg muligens hjemme igjen.

Ok... :-) jeg skal prøve å komme inn.. Jeg er bare så inmari opptatt med jobb osv. for tiden.

Gjest sirikat
Skrevet

Ah, nå så jeg at før linken er helt ferdig står ordinær pris 5.240,-. Sparer nesten 2.000,- da, og det er jo ganske rimelig.

Kitchen Aid er veldig ofte på salg.. Har nesten aldri sett det koste mer enn 4000..

Annonse

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt den.

300watt ?!

Min Kenwood er 800 watt og jeg synes å høre at den gjerne sliter litt med de tyngste deigene på 3-4 kg.

Synes 300 watt høres ynkelig lite ut..

Skrevet

Kitchen Aid er veldig ofte på salg.. Har nesten aldri sett det koste mer enn 4000..

hm....her i byn koster den rett over fem tusen....sukk,..har aldri sett den på tilbud.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...