Gå til innhold

Jukser igjen jeg..:-o Filmsitater og fremmedord!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er naturligvis helt korrekt.

Hva jubelår angår, kan det jo hende de har kuttet ned avstanden mellom dem litt etter hvert, for å kunne jubilere oftere. ;o)

Men opprinnelig var det altså 50 år.

Ja, jeg fant en bra beskrivelse her:

http://no.wikipedia.org/wiki/Jubel%C3%A5r

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Velouria

12

• Mrs. Wallace

11

• laguna1365380434

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er fra Reservoir Dogs!

*sitrer av glede*

Jepp, jeg tenkte nok at du ville ta den i løpet av et nanosekund :)

Og denne tar du jo garantert "Check out the big brains on Brett!" Den var egentlig altfor lett, men veldig morsomt sitat syns jeg. *leter i hodet etter flere*

Skrevet

Jepp, jeg tenkte nok at du ville ta den i løpet av et nanosekund :)

Og denne tar du jo garantert "Check out the big brains on Brett!" Den var egentlig altfor lett, men veldig morsomt sitat syns jeg. *leter i hodet etter flere*

Oh yes. Fra den samme som dette eminente sitatet:

"Did you see a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?"

Skrevet

FÆLLALI!!!

(Norge Rundt)

Tande P var det ikke?

Men jeg tror gutten var med i Norge rundt som tenåring for noen år siden. Ikke like sjarmerende lenger dessverre.

Skrevet

"Bend over and I will show you..."

Fra komedien om familien Grisholm som feirer jul. (Hjelp det er jul igjen - eller noe sånt). Var vel første filmen i serien av "hjelp vi skal på ferie" filmene som kom etterhvert.

Kommentaren kom fra Hr. Grisholm da han kom trekkende med et alt for stort/høyt juletre. Naboene som stod utenfor huset begynte å le og kona der spurte om hvor han hadde tenkt å plasserer det.

Svaret Grisholm da gav er i hvert fall godt kjent blant mine venner:-)

Filmen sendes på en av de norske TV-kanalene hver eneste jul.

Skrevet

Fra komedien om familien Grisholm som feirer jul. (Hjelp det er jul igjen - eller noe sånt). Var vel første filmen i serien av "hjelp vi skal på ferie" filmene som kom etterhvert.

Kommentaren kom fra Hr. Grisholm da han kom trekkende med et alt for stort/høyt juletre. Naboene som stod utenfor huset begynte å le og kona der spurte om hvor han hadde tenkt å plasserer det.

Griswold!

Annonse

Skrevet

Griswold!

Helt korrekt. Er veldig dårlig til å huske navn, men var i nærheten i hvert fall:-)

Husker du hva filmen heter?

laguna1365380434
Skrevet

Den er jævlig morsom! :-D Jeg ler meg i hjæl av hjelp det er juleferie hvert år!

:-)

Skrevet

Den er jævlig morsom! :-D Jeg ler meg i hjæl av hjelp det er juleferie hvert år!

Det er blitt en klassiker for meg og noen andre vennepar - og vi samles for å se den samme filmen hvert år:-)

Og ler like godt til de samme dumme poengene hver gang *s*

Skrevet

Oh yes. Fra den samme som dette eminente sitatet:

"Did you see a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?"

*lol*

Det er vel den beste linja i hele filmen tror jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Det er blitt en klassiker for meg og noen andre vennepar - og vi samles for å se den samme filmen hvert år:-)

Og ler like godt til de samme dumme poengene hver gang *s*

Jeg også! :-) Jeg er veldig svak for der han forteller cousin Ed at han ikke ville blitt mere overrasket om han våknet i morgen med hodet sydd fast til teppet..:-D Det er en fin melding.

Skrevet

Ett til, "So how come you wanna work in a soapfactory?"

Skrevet

Jeg også! :-) Jeg er veldig svak for der han forteller cousin Ed at han ikke ville blitt mere overrasket om han våknet i morgen med hodet sydd fast til teppet..:-D Det er en fin melding.

he-he....den husker jeg også godt:-)

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

"I'm a killer. A murdering bastard, you know that. And there are consequences to breaking the heart of a murdering bastard."

Spørsmål: Tja, hvem sier det i hvilken film?

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Normally, both of you would be dead as fucking fried chicken by now, but since I'm in a transitional period, I don't want to kill either one of your asses."

Spørsmål: Film og karakter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"You shoot me in a dream, you’d better wake up apologizing!"

Det her var gøy! :)

Film og karakter.

Skrevet

"I'm a killer. A murdering bastard, you know that. And there are consequences to breaking the heart of a murdering bastard."

Spørsmål: Tja, hvem sier det i hvilken film?

Bill, Kill Bill 2 :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"You're pretty funny for a guy with nine fingers."

Film. Karakter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bill, Kill Bill 2 :)

Så Kill Bill i går (igjen).

Det er kunst på høyt nivå. Hver scene er bare så til de grader gjennomført.

Tror nesten jeg heller mot at det er Quentins beste, og det sier i så fall ikke lite. :)

Skrevet

"Normally, both of you would be dead as fucking fried chicken by now, but since I'm in a transitional period, I don't want to kill either one of your asses."

Spørsmål: Film og karakter.

Jules, Pulp Fiction. Veldig bra scene forøvrig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...