ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jules, Pulp Fiction. Veldig bra scene forøvrig! Men klarer du den øverste? 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Her var det visst bare action-film-sitater, så derfor flesker jeg til med en komedie: "How dare you break wind before me?" "I am sorry, I didn't know it was your turn." 0 Siter
Velouria Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 "You shoot me in a dream, you’d better wake up apologizing!" Det her var gøy! Film og karakter. Mr White, i min favorittfilm (en av mange) Reservoir Dogs 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 "You shoot me in a dream, you’d better wake up apologizing!" Det her var gøy! Film og karakter. Den er jo jævlig bra!:-D Men hvem sa det igjen?:-o *utvikler wetbrain eller noe* 0 Siter
Velouria Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 "You're pretty funny for a guy with nine fingers." Film. Karakter. Suicide Kings, men jeg husker ikke navnet på karakteren, det ligger på tungen men vil ikke ut 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Suicide Kings, men jeg husker ikke navnet på karakteren, det ligger på tungen men vil ikke ut Very good! Digger Christoper Walken. Men jeg husker heller ikke karakteren. Det er en av disse kidnapperne. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Suicide Kings, men jeg husker ikke navnet på karakteren, det ligger på tungen men vil ikke ut "Ya know, I read a lot. Especially about things... about history. I find that shit fascinating. Here's a fact I don't know whether you know or not. Sicilians were spawned by niggers." Det her er en av mine favorittscener - uansett film. 0 Siter
Velouria Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 "Ya know, I read a lot. Especially about things... about history. I find that shit fascinating. Here's a fact I don't know whether you know or not. Sicilians were spawned by niggers." Det her er en av mine favorittscener - uansett film. Oh yeah! Dette sitatet er også konge: "I don't know about coke, but there's a pepsimachine down the hall." 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 "Ya know, I read a lot. Especially about things... about history. I find that shit fascinating. Here's a fact I don't know whether you know or not. Sicilians were spawned by niggers." Det her er en av mine favorittscener - uansett film. DEN kan jeg! True Romance! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Oh yeah! Dette sitatet er også konge: "I don't know about coke, but there's a pepsimachine down the hall." Det irriterer meg grønn at jeg har den på tunga, uten å huske film. Prøvde til og med å jukse med Google, men jeg klarte ikke det engang! Har du sett The Shield? Det er en serie du bør sjekke ut! Ligger to HBO-serier og venter på meg på postkontoret nå. Carnivale og Deadwood. Synes nesten en del serier overgår god film for tiden. Kvaliteten er enormt god fra enkelte selskaper. F.eks. HBO og FX. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Norsk (gammel): "Stille ved bordet!!!" Litt mer fra samme: "Bare dra du, ja bare dra, og kom aldri tilbake. Det mitt siste ord!!" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 "Det er klart det er et kall. Det må jo være et kall. Det er ingen som hadde vært sykepleiere hvis det ikke var et kall, det er klart det er et kall. Må jo være et kall.". 0 Siter
Velouria Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det irriterer meg grønn at jeg har den på tunga, uten å huske film. Prøvde til og med å jukse med Google, men jeg klarte ikke det engang! Har du sett The Shield? Det er en serie du bør sjekke ut! Ligger to HBO-serier og venter på meg på postkontoret nå. Carnivale og Deadwood. Synes nesten en del serier overgår god film for tiden. Kvaliteten er enormt god fra enkelte selskaper. F.eks. HBO og FX. Døh, det er jo samme film som sitatet du spurte om. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 "Min gamle mor hadde 10 barn! 5 gutter og 5 jenter, og en fyr som het Georg. Han var mannekeng". 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 "Det er klart det er et kall. Det må jo være et kall. Det er ingen som hadde vært sykepleiere hvis det ikke var et kall, det er klart det er et kall. Må jo være et kall.". det der høres veldig kjent ut, utenom det med sykepleier, men det med at kall blir gjentatt så mange ganger 0 Siter
Velouria Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 "Det er klart det er et kall. Det må jo være et kall. Det er ingen som hadde vært sykepleiere hvis det ikke var et kall, det er klart det er et kall. Må jo være et kall.". Hmmm, jeg sliter med norske filmer, eller er det et sitat du har oversatt slik at det skal bli ekstra vanskelig? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hmmm, jeg sliter med norske filmer, eller er det et sitat du har oversatt slik at det skal bli ekstra vanskelig? Det er Fleksnes. Blodgiveren. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 det der høres veldig kjent ut, utenom det med sykepleier, men det med at kall blir gjentatt så mange ganger Fleksnes. 0 Siter
Velouria Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det er Fleksnes. Blodgiveren. Ahh! Forresten er jeg enig med deg i dette med film, men Charlie og Sjokoladefabrikken var bra Jeg skal sjekke ut tipset ditt, det er moro å utveksle filmtips med folk som har god smak (les: lik min smak). 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Helt korrekt. Er veldig dårlig til å huske navn, men var i nærheten i hvert fall:-) Husker du hva filmen heter? På norsk: "Hjelp, det er juleferie" Originalt: "National Lampoon's Christmas Vacation" En perle! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.