Mrs. Wallace Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Så Kill Bill i går (igjen). Det er kunst på høyt nivå. Hver scene er bare så til de grader gjennomført. Tror nesten jeg heller mot at det er Quentins beste, og det sier i så fall ikke lite. Den kan sees igjen og igjen og igjen...og igjen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Ahh! Forresten er jeg enig med deg i dette med film, men Charlie og Sjokoladefabrikken var bra Jeg skal sjekke ut tipset ditt, det er moro å utveksle filmtips med folk som har god smak (les: lik min smak). Ja, Charlie og Sjokoladefabrikken var bra, men jeg synes ikke det er noen barnefilm, akkurat. The Shield er en meget god politiserie, om relativt korrupte politifolk. Tror du får både sesong 1 og sesong 2 hos Play, for under tollgrensa, og det er særdeles viktig å se episodene kronologisk. Nå gleder jeg meg til å begynne på Deadwood og Carnivale, som jeg egentlig ikke vet stort annet om enn at de blir skamrost. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Den kan sees igjen og igjen og igjen...og igjen. Den er som god musikk. Jeg elsker scenen hvor Uma er hos Hattori Hanzo. Den er intet annet enn fantastisk. Hadde det ikke vært for at de resterende 4 timene også er jævla bra, tror jeg at jeg hadde sett den scenen igjen og igjen og igjen. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 "Det blir vel med mors erterstuing også?" 0 Siter
mAd Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Ja, Charlie og Sjokoladefabrikken var bra, men jeg synes ikke det er noen barnefilm, akkurat. The Shield er en meget god politiserie, om relativt korrupte politifolk. Tror du får både sesong 1 og sesong 2 hos Play, for under tollgrensa, og det er særdeles viktig å se episodene kronologisk. Nå gleder jeg meg til å begynne på Deadwood og Carnivale, som jeg egentlig ikke vet stort annet om enn at de blir skamrost. Åå Carnivale er noe av det beste jeg har sett Bare idiotisk at HBO kutta den etter to sesonger, så nå blir det ikke no mer 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Åå Carnivale er noe av det beste jeg har sett Bare idiotisk at HBO kutta den etter to sesonger, så nå blir det ikke no mer Bra den er bra! 0 Siter
Goliath Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 På norsk: "Hjelp, det er juleferie" Originalt: "National Lampoon's Christmas Vacation" En perle! ;o) Thank you:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.