Gå til innhold

Jukser igjen jeg..:-o Filmsitater og fremmedord!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så Kill Bill i går (igjen).

Det er kunst på høyt nivå. Hver scene er bare så til de grader gjennomført.

Tror nesten jeg heller mot at det er Quentins beste, og det sier i så fall ikke lite. :)

Den kan sees igjen og igjen og igjen...og igjen.

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Velouria

12

• Mrs. Wallace

11

• laguna1365380434

10

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ahh!

Forresten er jeg enig med deg i dette med film, men Charlie og Sjokoladefabrikken var bra ;)

Jeg skal sjekke ut tipset ditt, det er moro å utveksle filmtips med folk som har god smak (les: lik min smak).

Ja, Charlie og Sjokoladefabrikken var bra, men jeg synes ikke det er noen barnefilm, akkurat. :)

The Shield er en meget god politiserie, om relativt korrupte politifolk.

Tror du får både sesong 1 og sesong 2 hos Play, for under tollgrensa, og det er særdeles viktig å se episodene kronologisk.

Nå gleder jeg meg til å begynne på Deadwood og Carnivale, som jeg egentlig ikke vet stort annet om enn at de blir skamrost. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den kan sees igjen og igjen og igjen...og igjen.

Den er som god musikk.

Jeg elsker scenen hvor Uma er hos Hattori Hanzo. Den er intet annet enn fantastisk. Hadde det ikke vært for at de resterende 4 timene også er jævla bra, tror jeg at jeg hadde sett den scenen igjen og igjen og igjen. :)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

"Det blir vel med mors erterstuing også?"

Skrevet

Ja, Charlie og Sjokoladefabrikken var bra, men jeg synes ikke det er noen barnefilm, akkurat. :)

The Shield er en meget god politiserie, om relativt korrupte politifolk.

Tror du får både sesong 1 og sesong 2 hos Play, for under tollgrensa, og det er særdeles viktig å se episodene kronologisk.

Nå gleder jeg meg til å begynne på Deadwood og Carnivale, som jeg egentlig ikke vet stort annet om enn at de blir skamrost. :)

Åå Carnivale er noe av det beste jeg har sett :D

Bare idiotisk at HBO kutta den etter to sesonger, så nå blir det ikke no mer :(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åå Carnivale er noe av det beste jeg har sett :D

Bare idiotisk at HBO kutta den etter to sesonger, så nå blir det ikke no mer :(

Bra den er bra! :)

Annonse

Skrevet

På norsk: "Hjelp, det er juleferie"

Originalt: "National Lampoon's Christmas Vacation"

En perle!

;o)

Thank you:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...