Gå til innhold

Har ikke noe liv lenger...

Anbefalte innlegg

Gjest auuuuuu
Skrevet

Jeg har sååå vondt i hodet, konstant! Har hatt det tungt i et par-tre år og er ekstremt stiv i skuldre og nakken, har også veldig kjevevondt... Har gått til fysio i et halvt år, men det funker bare et par dager, så jeg må gå der 2 ganger i uken og det er dyrt!!! Har ikke mer penger...

Stiv i hele kroppen, sur og tverr, trøtt, ingen overskudd overhodet!!

Stakkars barna mine og mannen min, ikke får de le, ikke får de tulle, ikke får de ha noe særlig lyd på tv og radio, ikke orker mamma være med på noe, ja i det hele tatt, bare RÆVA! (unnskyld uttrykket...)

Hjelp meg, noen andre med samme problem? Finnes det lys i tunnelen? Nå er det bekmørkt!!!

Fortsetter under...

Gjest bitt av flått?
Skrevet

heisann, vet ikke hvor du bor i landet og om dere har flått der dere bor? jeg har en sønn som slet med mye av det du sier i en lang periode og ingenting var liksom feil, og ingenting virket heller av behandling. Hvis det er den minste mulighet for at du har kunnet blitt bitt av en flått...også for 4 år siden..så gå til lege å krev en borreliatest. Det er noe som ofte blir oppdaget altfor seint og folk går og sliter unødig lenge.

bare et tips til deg.

Gjest Kiropraktor er tingen
Skrevet

heisann, vet ikke hvor du bor i landet og om dere har flått der dere bor? jeg har en sønn som slet med mye av det du sier i en lang periode og ingenting var liksom feil, og ingenting virket heller av behandling. Hvis det er den minste mulighet for at du har kunnet blitt bitt av en flått...også for 4 år siden..så gå til lege å krev en borreliatest. Det er noe som ofte blir oppdaget altfor seint og folk går og sliter unødig lenge.

bare et tips til deg.

For meg funka kiropraktor. Gikk også gått til fysio flere dager i uken i flere måneder uten at det hjalp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...