Gjest auuuuuu Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg har sååå vondt i hodet, konstant! Har hatt det tungt i et par-tre år og er ekstremt stiv i skuldre og nakken, har også veldig kjevevondt... Har gått til fysio i et halvt år, men det funker bare et par dager, så jeg må gå der 2 ganger i uken og det er dyrt!!! Har ikke mer penger... Stiv i hele kroppen, sur og tverr, trøtt, ingen overskudd overhodet!! Stakkars barna mine og mannen min, ikke får de le, ikke får de tulle, ikke får de ha noe særlig lyd på tv og radio, ikke orker mamma være med på noe, ja i det hele tatt, bare RÆVA! (unnskyld uttrykket...) Hjelp meg, noen andre med samme problem? Finnes det lys i tunnelen? Nå er det bekmørkt!!! 0 Siter
Gjest bitt av flått? Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 heisann, vet ikke hvor du bor i landet og om dere har flått der dere bor? jeg har en sønn som slet med mye av det du sier i en lang periode og ingenting var liksom feil, og ingenting virket heller av behandling. Hvis det er den minste mulighet for at du har kunnet blitt bitt av en flått...også for 4 år siden..så gå til lege å krev en borreliatest. Det er noe som ofte blir oppdaget altfor seint og folk går og sliter unødig lenge. bare et tips til deg. 0 Siter
Gjest Kiropraktor er tingen Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 heisann, vet ikke hvor du bor i landet og om dere har flått der dere bor? jeg har en sønn som slet med mye av det du sier i en lang periode og ingenting var liksom feil, og ingenting virket heller av behandling. Hvis det er den minste mulighet for at du har kunnet blitt bitt av en flått...også for 4 år siden..så gå til lege å krev en borreliatest. Det er noe som ofte blir oppdaget altfor seint og folk går og sliter unødig lenge. bare et tips til deg. For meg funka kiropraktor. Gikk også gått til fysio flere dager i uken i flere måneder uten at det hjalp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.