Gjest "skara" Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Har ei venninne som har ei "venninne", som plager henne og hennes samboer konstant!! Hun bruker barna som trusler og ringer rundt til venner av x samboer, og lirer ut de mest motbydelige ting (hun har da ett barn med denne xsen) Prøver i all sin makt for å ødelegge dette forholdet. Lurer da med dette hva som feiler denne personen for det må jo være mere enn sjalusi??? Er så beskymret for at hun skal klare og ødelegge forholdet dems, for dette tærer på dem!! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hæ? Bruker hun sine egne barn til å true venninden? Eller bruker hun vennindens barn til å true eksen? Hvilket forhold er det hun ødelegger? Venninden eller eksen sitt? Hva er det hun truer og plager med? Skjønte ingenting av dette... 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hæ? Bruker hun sine egne barn til å true venninden? Eller bruker hun vennindens barn til å true eksen? Hvilket forhold er det hun ødelegger? Venninden eller eksen sitt? Hva er det hun truer og plager med? Skjønte ingenting av dette... Truer barna til venninnen min( skal melde til barneværnet) og hun truer også med at x ikke får se sitt barn vist han ikke kutter ut kontakten med sin nye samboer! 0 Siter
Atene Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Truer barna til venninnen min( skal melde til barneværnet) og hun truer også med at x ikke får se sitt barn vist han ikke kutter ut kontakten med sin nye samboer! Det der er vanligere enn du tror. Dessverre er det lite man kan gjøre, utover å oppføre seg korrekt selv. Og det er god grunn til å være bekymret for fremtiden til forholdet. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det der er vanligere enn du tror. Dessverre er det lite man kan gjøre, utover å oppføre seg korrekt selv. Og det er god grunn til å være bekymret for fremtiden til forholdet. Godt skrevet atene er nemlig det jeg er veldig redd for ay skal skje med de, ser dette sliter på for begge! 0 Siter
Atene Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Godt skrevet atene er nemlig det jeg er veldig redd for ay skal skje med de, ser dette sliter på for begge! Ja, og jeg kan legge til at det verste problemet kanskje ikke er å komme gjennom det - men å takle hverdagen når det gir seg. Dette vet jeg litt om... 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Lurer på om hun sliter pykisk, Hun som plager samboerparet( kan hun ha pykopatiske trekk?) De er veldig redde for hva hun kan finne på i morgen og neste dag osv.... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Truer barna til venninnen min( skal melde til barneværnet) og hun truer også med at x ikke får se sitt barn vist han ikke kutter ut kontakten med sin nye samboer! Skjønner fortsatt ikke helt - sier vedkommende at hun skal melde venninden til barnevernet? Basert på hva? Hvorfor i all verden har venninden din kontakt med henne da? Og hva har dette med eksen å gjøre? 0 Siter
cecily Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Skjønner fortsatt ikke helt - sier vedkommende at hun skal melde venninden til barnevernet? Basert på hva? Hvorfor i all verden har venninden din kontakt med henne da? Og hva har dette med eksen å gjøre? Hun gærne venninna av venninna har jo barn med venninnas samboer, skjønner du vel. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hun gærne venninna av venninna har jo barn med venninnas samboer, skjønner du vel. Åh - jeg skjønte ikke det jeg... Da så. Hvorfor ikke bare skrive det da? Istedet for at venninden har en "venninde"? 0 Siter
cecily Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Åh - jeg skjønte ikke det jeg... Da så. Hvorfor ikke bare skrive det da? Istedet for at venninden har en "venninde"? Der må jeg melde pass. Men denne gærne dama har altså barn med venninnens samboer (han er hennes eks) og venninna og hennes samboer har også barn. Hun gærne dama ringer rundt til felles venner (?) og forteller dritt som ikke er sant, truer med å melde venninna til "skara" til barnevernet, truer samboer med at han ikke får møte sitt barn og sånt. *tunga beint i munnen* Noe mer du ønsker oversatt? 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Skjønner fortsatt ikke helt - sier vedkommende at hun skal melde venninden til barnevernet? Basert på hva? Hvorfor i all verden har venninden din kontakt med henne da? Og hva har dette med eksen å gjøre? Basert på at hun har slitet med psykiske problemer som nå ikke er gjeldende lenger men dette vet hun om og bruker dette mot henne. "venninne" i den forstand er at hun blir jo stemor for samboers barn som han har med den andre kvinnen (Samboeren til min venninne har ett barn med hun som plager livet av dem,) Vanskekig å fått forklart dette blir litt innviklet for meg å skrive ) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Der må jeg melde pass. Men denne gærne dama har altså barn med venninnens samboer (han er hennes eks) og venninna og hennes samboer har også barn. Hun gærne dama ringer rundt til felles venner (?) og forteller dritt som ikke er sant, truer med å melde venninna til "skara" til barnevernet, truer samboer med at han ikke får møte sitt barn og sånt. *tunga beint i munnen* Noe mer du ønsker oversatt? *ler* Nei, det er greit Enkelt sagt; Jeg har en venninde, hennes samboer har barn fra før av - og hans eks (altså barnas mor fra første runde) er gæærn. Og så resten av historien 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hun gærne venninna av venninna har jo barn med venninnas samboer, skjønner du vel. Bra cecily du forsto hva jeg mente "tunga rett i munnen" he he:))) 0 Siter
cecily Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 *ler* Nei, det er greit Enkelt sagt; Jeg har en venninde, hennes samboer har barn fra før av - og hans eks (altså barnas mor fra første runde) er gæærn. Og så resten av historien Der tenker jeg at du har fått dreisen på det. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 *ler* Nei, det er greit Enkelt sagt; Jeg har en venninde, hennes samboer har barn fra før av - og hans eks (altså barnas mor fra første runde) er gæærn. Og så resten av historien jAAAAAAAAA sånn burde jeg ha skrevet det ja...... HI HI 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 jAAAAAAAAA sånn burde jeg ha skrevet det ja...... HI HI 0 Siter
cecily Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Bra cecily du forsto hva jeg mente "tunga rett i munnen" he he:))) c",) 0 Siter
Atene Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Lurer på om hun sliter pykisk, Hun som plager samboerparet( kan hun ha pykopatiske trekk?) De er veldig redde for hva hun kan finne på i morgen og neste dag osv.... Jeg vet ikke helt hva du er ute etter... Du får ikke meg til å si at hun er psykopat. Hun kan selvfølgelig være ravende gal - det vet jeg lite om. Men det kan være nyttig å huske at sånne saker ALLTID har mer enn én side. At vi i en turbulent samlivsbrudd-situasjon alle gjør feil. Og at vi alle har personlighetstrekk som ikke behøver å være så sympatiske. Og jeg gjentar at det er lite vennene dine kan gjøre, utover å oppføre seg mest mulig korrekt selv. Livet er ikke rettferdig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.