Gjest marylyn Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 I Se og Hør i dag. Om to barn utenfor ekteskap og støtten fra familien. Synes han går for langt med sine beklagelser jeg. Blir patetisk. Har nok vært under sterkt press fra strippedatteren over lang tid, tenker jeg. 0 Siter
cecily Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Åge.....who? - Hareide - Samuelsen (hvem er nå det?) - Aleksandersen 0 Siter
Gjest ALEXANDERSEN Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Åge.....who? Du må nå vel skjønne at det kun finnes EN Åge i hele verden vel ! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Du må nå vel skjønne at det kun finnes EN Åge i hele verden vel ! Oki, da skjønner jeg. Trønder`n 0 Siter
Gjest midia Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Så hadde de noe å skrive om denne uka også da. Sikkert ikke noe skrapelodd el. for å lokke folk i dag. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Ja, det er hardt å være Nissemann. Artister, lever et utstrakt liv. Damer, sang, turne og alkohol i store mengder. Det har kommet meg for øre, at artister som turnerer, har fribilett på penicillin. Det blir alt for mye damer på slike turer, og faren for at de smitter "hus og heim" og vel så det, er overhengende. En egen (kjøpt)fastlege, som skriver ut penicillin, når gutta avslutter turneen, hindrer denslags opphopning av bakterieflora. At det har skjedd en eller annen "glipp" i en slik forbindelse, det kan de godt få meg til å tro. Men at mannen er satt under press grunnet datterens stripping, er å flytte fokus bort fra det han selv har gjort, og det han som egen person, bør stå til ansvar for. Jeg har ikke lest Se og Hør altså. 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 - Hareide - Samuelsen (hvem er nå det?) - Aleksandersen Åge Samuelsen = Broder Åge!! Velkjent og fargerik trubadur med frelse-repertoar og heisaturer til København! ;-) Nå avdød. 0 Siter
cecily Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Åge Samuelsen = Broder Åge!! Velkjent og fargerik trubadur med frelse-repertoar og heisaturer til København! ;-) Nå avdød. Jaa! Han ja. Hvorfor kan jeg navnet hans, mon? 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jaa! Han ja. Hvorfor kan jeg navnet hans, mon? Fordi Åge Samuelsens samlede verker til stadighet ljomet i stua i ditt barndomshjem? ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Åge Samuelsen = Broder Åge!! Velkjent og fargerik trubadur med frelse-repertoar og heisaturer til København! ;-) Nå avdød. Kanskje det er Åge Storhaug som legger seg langflat i liggende spagat? 0 Siter
cecily Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Fordi Åge Samuelsens samlede verker til stadighet ljomet i stua i ditt barndomshjem? ;-) Jeg ligger på gulvet og skjelver av latter bare ved tanken. 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg ligger på gulvet og skjelver av latter bare ved tanken. *synger med vibrato* "Han skal åpne perleporten!! Så at jeg får komme inn!" (NB: synger ikke med vibratoR som en skrev i et innlegg her forleden! *ha ha*) 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Kanskje det er Åge Storhaug som legger seg langflat i liggende spagat? var det han med "å den som var en bom" på tv-sporten for ørten år siden? 0 Siter
amber sun Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 *synger med vibrato* "Han skal åpne perleporten!! Så at jeg får komme inn!" (NB: synger ikke med vibratoR som en skrev i et innlegg her forleden! *ha ha*) ...men det var det jeg leste... ;-P 0 Siter
Babette Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 var det han med "å den som var en bom" på tv-sporten for ørten år siden? Nei, det var jo kommentatoren, morsan. Paal Clasen. Åge Storhaug var en legendarisk turner. Hjem og lese idrettshistorie! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 *synger med vibrato* "Han skal åpne perleporten!! Så at jeg får komme inn!" (NB: synger ikke med vibratoR som en skrev i et innlegg her forleden! *ha ha*) Dagens!!*lol* Ser for meg den sexy kvinnelige artist med nyutviklet vibratoR mikrofon. Og alle mann i alle land, strøymar på.......... 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 ...men det var det jeg leste... ;-P Sier som han raddisen til Trond Viggo: "Ja, det sier mye om deg, assa!" *lol* 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Dagens!!*lol* Ser for meg den sexy kvinnelige artist med nyutviklet vibratoR mikrofon. Og alle mann i alle land, strøymar på.......... Straks fikk Knutsen og Ludvigsens sang en helt ny dimensjon: "Nå er scenen klar og jeg tar mikrofonen" *knegg* Det verste var at jeg kunne ikke dy meg for å kommentere dette med å synge med vibratoR i den andre tråden, men jeg var tydeligvis den eneste som hadde lagt merke til det. Evt den eneste som syntes det var morsomt! *he he* Barnslig som jeg er! ;-) det var i en tråd som omhandlet om alle kunne synge.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.