Gjest Persille Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Har du/kan du dette programmet? Jeg tenkte det ville bli så mye enklere med et program som gjorde at jeg kunne føre timer/dager/måneder og få det direkte overført til Altinn og regnskapet - men jeg skjønner det FA%$ ikke! Jeg er relativt oppegående på ganske mange programmer - så jeg kan ikke skjønne at jeg er så forbanna dum at jeg ikke skjønner dette? Finnes det noe sted man kan få hjelp? Og ikke minst - kan jeg klage og kreve pengene mine tilbake? 0 Siter
Kitina Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hvis du tegnet avtale om support samtidig som du kjøpte Mamut er det bare å ringe dem på nummeret som står under support inne i programmet. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hvis du tegnet avtale om support samtidig som du kjøpte Mamut er det bare å ringe dem på nummeret som står under support inne i programmet. Ja, men de kan lite om direkte bruk. De er gode på teknisk support (teldels) om hvordan installere etc - men jeg trenger en full opplæring, nytter ikke ta det over telefon heller... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.