Gå til innhold

Når kommer Dansefeber i reprise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det på tv2? Det hadde vært morsomt om amber var danseband-fan da....;) Tjihi..

Hm. Jeg mistenker henne for å være en skapdansebandentusiast.

Sjekk bak CD-ene hennes om du er hjemme hos henne en gang. Der står sikkert Ole Ivars' samlede. Pluss Septimus og Jenny Jensen. :P

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

20

• hare1365380455

15

• Gyda

11

• Mathildaa

1

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Hm. Jeg mistenker henne for å være en skapdansebandentusiast.

Sjekk bak CD-ene hennes om du er hjemme hos henne en gang. Der står sikkert Ole Ivars' samlede. Pluss Septimus og Jenny Jensen. :P

Tror du det? Så neste gang vi har filmkveld så sier jeg at jeg må høre litt hyggelig musikk for å tørre å gå hjem, og så leter jeg etter bevis?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, jeg forsto det... Men det hadde vært morsomt om du likte danseband!:D Da hadde det blitt biljardkveld med vikingarna... :D

Hvis dere skal spille ABBA så kommer jeg ;)

Skrevet

Vet og vet ...

Men jeg har jo ofra meg for deg og lett, da.

Lørdag kl 19 må du være klar om du vil se reprisen (på TVNorge).

Og det var bare hyggelig å kunne gjengjelde litt siden jeg kaller deg en skapdansebandentusiast lengre nede. ;o)

Skrevet

Tror du det? Så neste gang vi har filmkveld så sier jeg at jeg må høre litt hyggelig musikk for å tørre å gå hjem, og så leter jeg etter bevis?

Ja, for eksempel. Det kaller jeg en genial idé! :-)

Skrevet

Nei, det er det ikke.

Det er en dansekonkurranse etter Idol-konseptet.

:o)

Virket det OK?

Jeg er også en liten danseentusiast, og følte med på den amerikanske versjonen. Har litt problemer med å tenke meg hvordan dette kan følges opp. En ting er å finne gode dansere. Men hvor skal en i Norge få tak i den allsidigheten av koreografer som for eksempel USA kan oppdrive? Likevel hadde jeg tenkt å gi det en sjanse.

Annonse

Skrevet

Vet og vet ...

Men jeg har jo ofra meg for deg og lett, da.

Lørdag kl 19 må du være klar om du vil se reprisen (på TVNorge).

Og det var bare hyggelig å kunne gjengjelde litt siden jeg kaller deg en skapdansebandentusiast lengre nede. ;o)

Takk. Da vet jeg det. :-)

Men jeg er fortsatt litt sur på det med danseband altså. ;-P

hehe

Skrevet

Dere trenger da ikke stå på døra, dere må bare komme inn!

Gleder meg!:D

ok da, vi kommer inn. *s*

Gleder meg jeg også!

Skrevet

hehe

Hehe!

Plakat:

"amber sun og Kjell-Ivars spelar til dans på Skrukkedal samfunnshus laurdag 28. jaunar.

Det blir stor ståhei og åtgaum.

Den kvinnelege vokalisten blir å finne både på scenen og på dansegolvet. Ho vil ha ballkort, og det er berre å skrive seg på allereie no. Lista ligg på Samyrkjelaget."

Skrevet

- og jeg.

Men ABBA er _ikke_ danseband, da!

Gjest M.Angelica
Skrevet

- og jeg.

Men ABBA er _ikke_ danseband, da!

Nei! ABBA er bra =D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe!

Plakat:

"amber sun og Kjell-Ivars spelar til dans på Skrukkedal samfunnshus laurdag 28. jaunar.

Den kvinnelege vokalisten blir å finne både på scenen og på dansegolvet. Ho vil ha ballkort, og det er berre å skrive seg på allereie no. Lista ligg på Samyrkjelaget."

*LOL*

Men du glemte et ps:

"PS! Drikke må du stå for selv!"

;P

Skrevet

Hehe!

Plakat:

Faen altså, Gyda!

Dette skal du få for!

*hmpf*

Hva pokker er åtgaum forresten??

(og så jeg som ikke utstår nynorsk)

...

Annonse

Skrevet

Hehe!

Plakat:

Forresten, vet du at Kjell&Nightshivers har en sang som heter "Amber sun"?

Den er forøvrig ikke danseband altså!

;-P

Skrevet

Kommer du også?

Kanskje det blir biljardkveld for alle sammen da?

Skrevet

Forresten, vet du at Kjell&Nightshivers har en sang som heter "Amber sun"?

Den er forøvrig ikke danseband altså!

;-P

Hehe. Kult. Den må jeg få hørt en gang.

Skrevet

Faen altså, Gyda!

Dette skal du få for!

*hmpf*

Hva pokker er åtgaum forresten??

(og så jeg som ikke utstår nynorsk)

...

Hoho!

Åtgaum betyr oppmerksomhet - det å bli lagt merke til.

Og nynorskhatet ditt må du arbeide litt med. Det er "traurig" berre fordi du ikkje gidd. Ikkje er det vanskeleg, og ikke er det stygt. Det går så bra så. Start med ei god bok på den fine språkforma. :-)

(Og du har jo ei dialekt som ikkje ligg så langt frå nynorsk skriftleg heller ... Hadde du det som hovudmål på skolen også, kanskje?)

Vennleg helsing

Skrevet

hehe

Sur? Du hadde kledd å være frontfigur på en dansebandscene sååå godt.

Ta det som et kompliment!

Skrevet

Sur? Du hadde kledd å være frontfigur på en dansebandscene sååå godt.

Ta det som et kompliment!

Frontfigur kan jeg godt være, hehe. ;-P

Men da må bandet matche min stil, vettu. ;-)

Kanskje jeg finner ut hva slags band som passer best på lørdag, for da skal jeg ut og har tenkt å danse danse danse!! *S* *S* *S*

Skrevet

Hoho!

Åtgaum betyr oppmerksomhet - det å bli lagt merke til.

Og nynorskhatet ditt må du arbeide litt med. Det er "traurig" berre fordi du ikkje gidd. Ikkje er det vanskeleg, og ikke er det stygt. Det går så bra så. Start med ei god bok på den fine språkforma. :-)

(Og du har jo ei dialekt som ikkje ligg så langt frå nynorsk skriftleg heller ... Hadde du det som hovudmål på skolen også, kanskje?)

Vennleg helsing

Kjære Gyda. :-)

1. Oppmerksomhet duger. Så selv om ordet "åtgaum" høres skikkelig ille ut, så liker jeg betydningen av det. Den skal du ha. ;-P

2. Jeg har nok prøvd å lese nynorsk...men det er og blir så trøtt at jeg, som du sier, gidder ikke...Sorry, men sånn er jeg skrudd sammen. :-D

3. Skriv 100 ganger: "Dialekt er ikke nynorsk." For det er ikke det! Nynorsk er en blanding av mange dialekter, og såklart finner man igjen dialektord i nynorsken, men dialekten min er langtfra nynorsk.

Og jeg hadde bokmål på skolen. Skrev alle stiler på bokmål og _oversatte_ dem til nynorsk etterpå, når vi hadde nynorsk stil... ;-P

hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...