Gjest sikle Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (utenfor) ekteskap. Ser riktig så lekker ut, og er visst på toppen hva stripping angår i Norge. Noen som kjenner nettsider med henne? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Åh, herreguuuud. Hadde jeg vært datteren til Aleksandersen, skulle jeg jaggu funnet meg noe annet å gjøre, enn å strippe. Det finnes da andre måter å fremheve seg selv på. Buuuuuu 0 Siter
Gjest sikle Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Åh, herreguuuud. Hadde jeg vært datteren til Aleksandersen, skulle jeg jaggu funnet meg noe annet å gjøre, enn å strippe. Det finnes da andre måter å fremheve seg selv på. Buuuuuu Det var ikke noe svar... 0 Siter
Gjest printa Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det var ikke noe svar... Jo, på en måte var det jo det, men har du forsøkt å søke på navnet til "skr.." på google? Du kan finne informasjon om henne der, vet du. 0 Siter
Gjest Liina Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det var ikke noe svar... Ekkel du. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Åh, herreguuuud. Hadde jeg vært datteren til Aleksandersen, skulle jeg jaggu funnet meg noe annet å gjøre, enn å strippe. Det finnes da andre måter å fremheve seg selv på. Buuuuuu Det var jo en smule usaklig, da. Skulle det at hun er datteren hans bety at hun ikke kan bli stripper hvis hun vil det? Og "fremheve seg selv" - meaning...? ".............................................." 0 Siter
Gjest printa Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det var jo en smule usaklig, da. Skulle det at hun er datteren hans bety at hun ikke kan bli stripper hvis hun vil det? Og "fremheve seg selv" - meaning...? ".............................................." Meaning: Dama kunne fremhevet seg på en annen måte enn som stripper, ja. Det er "the meaning". Mulig det er usaklig, men det er nå like fullt, min mening. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Meaning: Dama kunne fremhevet seg på en annen måte enn som stripper, ja. Det er "the meaning". Mulig det er usaklig, men det er nå like fullt, min mening. "Dama kunne fremhevet seg på en annen måte enn som stripper, ja. Det er "the meaning"." Det må da i såfall gjelde alle andre som er strippere også, da? Jens Stoltenberg kunne sikkert også ha "fremhevet" seg selv som noe annet enn statsminister/politiker. Moren til Per Olsen kunne sikkert ha vært mann, hvis hun hadde hatt penis. ".........................................." 0 Siter
Gjest printa Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 "Dama kunne fremhevet seg på en annen måte enn som stripper, ja. Det er "the meaning"." Det må da i såfall gjelde alle andre som er strippere også, da? Jens Stoltenberg kunne sikkert også ha "fremhevet" seg selv som noe annet enn statsminister/politiker. Moren til Per Olsen kunne sikkert ha vært mann, hvis hun hadde hatt penis. ".........................................." Sikkert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.