Gå til innhold

Faren min på vei....

Anbefalte innlegg

Gjest å nei----
Skrevet

Shit!

Jeg er dritings på en tirsdagskveld og faren min er på vei for å besøke meg sammen med dama. Hva gjør jeg nå? Tror dere at det går an å oppføre seg som edru etter 3 liter øl?

Fortsetter under...

Skrevet

Er det særlig smart å drikke så mye på en mandagskveld da?

Tygg tyggis! ;)

Skrevet

Men viss du har drukket tre liter øl så skal du vel ut på byn vel?? Eller sitter du hjemme å drikker tre liter øl aleine??

Hm-en liten avsporing altså,ja du kan vel klare å virke edru,men lukta røper deg ganske fort.

Gjest å nei--------
Skrevet

Er det særlig smart å drikke så mye på en mandagskveld da?

Tygg tyggis! ;)

Nei, det er ikke smart, men jeg er littt alkoholisert for tiden. Og jeg har ikke tyggis. Hadde ikke ventet at han skulle komme i kveld. Han bor 6 mil unna og snakker om i morgen.....

Gjest å nei-----
Skrevet

Men viss du har drukket tre liter øl så skal du vel ut på byn vel?? Eller sitter du hjemme å drikker tre liter øl aleine??

Hm-en liten avsporing altså,ja du kan vel klare å virke edru,men lukta røper deg ganske fort.

Kan en ikke lukte etter en øl?...han reagerer vansligvis ikke på at jeg tar med en eller to øl på kvelden...men nå er jeg full.

Skrevet

Nei, det er ikke smart, men jeg er littt alkoholisert for tiden. Og jeg har ikke tyggis. Hadde ikke ventet at han skulle komme i kveld. Han bor 6 mil unna og snakker om i morgen.....

Da er det bare å slutte å drikke NUH, bælje innpå med masse vann og kaffe, gå en lang kveldstur, drikk enda mere vann før du legger deg, ta en god dusj, og sove til i morra.

Annonse

Skrevet

Hvis han ikke kommer før i morgen er det jo bare å sette korken på flaska nå og drikke vann resten av kvelden :)

Gjest å nei-----
Skrevet

Da er det bare å slutte å drikke NUH, bælje innpå med masse vann og kaffe, gå en lang kveldstur, drikk enda mere vann før du legger deg, ta en god dusj, og sove til i morra.

Nå har ahnvært her 20 minutt. Ingen reaksjoner, så det går vel bra :-)

Gjest hallow :o/
Skrevet

Nå har ahnvært her 20 minutt. Ingen reaksjoner, så det går vel bra :-)

Kjør på med masse vann og ikke rot deg inn i innviklede samtaler og diskusjoner;o)

Hold deg til øl i festlig lag heretter ...

Gjest å nei----
Skrevet

Kjør på med masse vann og ikke rot deg inn i innviklede samtaler og diskusjoner;o)

Hold deg til øl i festlig lag heretter ...

Det er så merkelig. En halvtime etter han hadde kommet suset det forbi den ene brannbilen etter den andre, så kom politibil og sykebiler.... I løpet av de årene jeg har bodde her har jeg aldri sett maken til stor utrykning. Jeg, faren min og dama hans bestemte oss for å finne ut hva som foregikk.

Han kjørte, jeg satt på. Etter noen minutter kom vi fram. Det var et hus som hadde brent ned og selvfølgelig massevis av folk og utrykningskjøretøy. Menst jeg gikk langs vegen tilbake til bilen i skinnet av blålysene så jeg en tidligere nabo av meg fra barnsomsbygda 6 mil unna. Han sa Hei... og navnet mitt. Jeg sa hei tilbake, men ble helt paff.

Hva gjorde han der? Her snakker vi om en predikant som ble dømt til 3 års fengsel for å ha mishandlet og voldtatt en vennine av faren min...Har ikke sett han siden jeg var liten, og hvordan kjente han meg igjen? Han gikk å leide på noen små barn. Hva gjør han i nærheten av små barn?

For en merkelig kveld....

Skrevet

Det er så merkelig. En halvtime etter han hadde kommet suset det forbi den ene brannbilen etter den andre, så kom politibil og sykebiler.... I løpet av de årene jeg har bodde her har jeg aldri sett maken til stor utrykning. Jeg, faren min og dama hans bestemte oss for å finne ut hva som foregikk.

Han kjørte, jeg satt på. Etter noen minutter kom vi fram. Det var et hus som hadde brent ned og selvfølgelig massevis av folk og utrykningskjøretøy. Menst jeg gikk langs vegen tilbake til bilen i skinnet av blålysene så jeg en tidligere nabo av meg fra barnsomsbygda 6 mil unna. Han sa Hei... og navnet mitt. Jeg sa hei tilbake, men ble helt paff.

Hva gjorde han der? Her snakker vi om en predikant som ble dømt til 3 års fengsel for å ha mishandlet og voldtatt en vennine av faren min...Har ikke sett han siden jeg var liten, og hvordan kjente han meg igjen? Han gikk å leide på noen små barn. Hva gjør han i nærheten av små barn?

Dette begynner å bli så uryddig at jeg er nesten fristet til å stille spørsmålet: "hva gjør du i nærheten av alkohol?"

Skrevet

"Jeg, faren min og dama hans bestemte oss for å finne ut hva som foregikk".

Herregud, hvor nysgjerrig går det an å bli?

Annonse

Skrevet

Dette begynner å bli så uryddig at jeg er nesten fristet til å stille spørsmålet: "hva gjør du i nærheten av alkohol?"

Hahaha! Endelig noe vettugt her. :)

Skrevet

Hahaha! Endelig noe vettugt her. :)

tror jeg må ha en cognac til for å forstå dette her...

Skrevet

Jeg trodde det var faren din som var dritings på vei til deg og dama. Mulig jeg skal ta meg en øl jeg også..

Gjest å nei----
Skrevet

Sorry... skal gå å legge meg!

Gjest kanskje ikke så dumt
Skrevet

Det høres ut som det kanskje er en god ide at faren din og dama hans kommer. Da får de øynene opp for at du har problemer, og kan kanskje gi deg den konfrontasjonen du trenger. Du trenger jo hjelp, menneske!

Gjest hallow :o/
Skrevet

Dette må være et varsel. Du MÅ slutte å drikke ! Med så mye action rundt deg må du være våken og beredt for alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...