lille fisk Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Rota med en kar på byn for litt siden. Han var veldig søt og hyggelig, så jeg tenkte at han ville jeg prøve å ha kontakt med. Det funka det. Flørta over sms en god stund, og han virket veldig interesert. Har ikke møttes siden vi var på byn, for det har ikke passa seg, en av oss har vært bortreist hver gang. Sist vi sms'a var det mld som at vi skulle ligget ved siden av hverandre i sengen osv... SÅ 2 dager senere: "jeg har fått meg kjæreste. klem xxx" hva er det for noe? flørte og egentlig sende en god del sexy sms, for så å ha fått seg kjæreste. HVORFOR GJØR MANNFOLK SÅNN? Hva er poenget? Få meg intresert, når han tydeligvis ikke er det selv?? Er det en form for makt? Er alle mannfolk sånn? Jeg gir opp hele kjærste-greia snart jeg! Det er jo bare idioter der ute. Evig ufrivillig singel! Det er meg! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Skjønner at du er skuffa, men egentlig skal du bare være takknemlig for at han sier i fra. Det er jo ikke ulovlig å flørte med flere jenter for en single mann. Og nå er han ikke single legner, og han har gitt det beskjed om det. Nå slipper du å lure mer. 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Syns det var en kjekk mann som sa ifra om at han hadde kjæreste ja! 0 Siter
Gjest store fisk Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Han gadd ikke vente lengre:0) 0 Siter
fisken78 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 grei unnskylding hvis han fant en annen fisk i havet:) Eller at han brukte det som unnskylding får å ha mer kontakt med deg 0 Siter
Gjest durelle Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 grei unnskylding hvis han fant en annen fisk i havet:) Eller at han brukte det som unnskylding får å ha mer kontakt med deg hæ? det skjønte jeg ikke!! unnskyldning for å ha mer kontakt med meg? jeg kutter jo kontakten nå. forklar.. 0 Siter
fisken78 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 hæ? det skjønte jeg ikke!! unnskyldning for å ha mer kontakt med meg? jeg kutter jo kontakten nå. forklar.. beklager skrive leif... kremt. For å ikke ha kontakt... skull det stå... Sorry Sorry. bøyer meg i støvet... 0 Siter
lille fisk Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Han gadd ikke vente lengre:0) han har jo ikke venta så himla lenge da... 3 uker siden vi møttes 0 Siter
lille fisk Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 beklager skrive leif... kremt. For å ikke ha kontakt... skull det stå... Sorry Sorry. bøyer meg i støvet... ok... da er jeg med! tenkte tanken jeg og. men blir jo forvirra når to dager tidligere er det ganske kraftige sex hint... 0 Siter
fisken78 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 ok... da er jeg med! tenkte tanken jeg og. men blir jo forvirra når to dager tidligere er det ganske kraftige sex hint... Virker som han hadde deg på "beite" synd å si det:( Ikke et prakt eksemplar av rasen det der... 0 Siter
lille fisk Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Skjønner at du er skuffa, men egentlig skal du bare være takknemlig for at han sier i fra. Det er jo ikke ulovlig å flørte med flere jenter for en single mann. Og nå er han ikke single legner, og han har gitt det beskjed om det. Nå slipper du å lure mer. hater at alt skal gi så mye "sense"... men hvis jeg hadde flørta med flere karer, hadde jeg vel vært litt mer intresert i en av de hvis jeg skulle blitt sammen med han i morgen?? og da ville jeg ikke sendt sms med så kraftig seksuell karakter til en annen gutt.... men det er kanskje bare jeg som er sånn? 0 Siter
lille fisk Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Virker som han hadde deg på "beite" synd å si det:( Ikke et prakt eksemplar av rasen det der... Fa*n heller!! Han virket som et prakteksemplar!! Helt perfekt i mine øyne. Men jeg synes jo alle jeg blir betatt av er perfekte da! Ligger kanskje noe i det? Trodde jeg endelig hadde funnet en av de 2% av mannfolk som er bra! 0 Siter
fisken78 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Fa*n heller!! Han virket som et prakteksemplar!! Helt perfekt i mine øyne. Men jeg synes jo alle jeg blir betatt av er perfekte da! Ligger kanskje noe i det? Trodde jeg endelig hadde funnet en av de 2% av mannfolk som er bra! Trodde ikke at så mange som 2% var perfekte, i så fall må det iallefall fortsatt være håp... og mann blir litt blindet av den "første" forelskelsen... 0 Siter
Gjest Engiv Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Fa*n heller!! Han virket som et prakteksemplar!! Helt perfekt i mine øyne. Men jeg synes jo alle jeg blir betatt av er perfekte da! Ligger kanskje noe i det? Trodde jeg endelig hadde funnet en av de 2% av mannfolk som er bra! Du virker litt hysterisk. Tror jeg også hadde brutt kontakten med deg. 0 Siter
lille fisk Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Trodde ikke at så mange som 2% var perfekte, i så fall må det iallefall fortsatt være håp... og mann blir litt blindet av den "første" forelskelsen... Nei, tror med nærmere ettertanke at det er max 0,5%. Jeg har bare møtt en, og han er kjærsten til venninen min. 0 Siter
lille fisk Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Du virker litt hysterisk. Tror jeg også hadde brutt kontakten med deg. jeg er ikke hysterisk.. bare litt irritert. jeg er naiv, og godtroende, og ser alltid positivt på ting, så litt negativ kan jeg vel være når jeg skjønner at jeg er naiv? 0 Siter
keinstein Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Du venta for lenge, lille fisk. Det er flere fisk i havet. 0 Siter
Gjest Psykoterapeut Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Fa*n heller!! Han virket som et prakteksemplar!! Helt perfekt i mine øyne. Men jeg synes jo alle jeg blir betatt av er perfekte da! Ligger kanskje noe i det? Trodde jeg endelig hadde funnet en av de 2% av mannfolk som er bra! Er du en av de 2% kvinnfolk som er bra? Med de fordomme ha du liten sjanse å finne det riktige menneske, som passer til deg. Prøv å tenke motsatt... 98% som er bra og du finner alltid en av de 2%, som ikke duer... synd.. kanskje er de alle i den Pub eller vertshus som du er på, når du går i byen... Skift stedet og forventninger.. good luck with fishing 0 Siter
lille fisk Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Du venta for lenge, lille fisk. Det er flere fisk i havet. Er visst det. Er jo egentlig ikke en big deal, har jo ikke kjent hverandre så lenge, men irritasjonen er der likevel.. mest irritert over meg selv egentlig. Får dra på fisketur til helga jeg da! 0 Siter
lille fisk Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Er du en av de 2% kvinnfolk som er bra? Med de fordomme ha du liten sjanse å finne det riktige menneske, som passer til deg. Prøv å tenke motsatt... 98% som er bra og du finner alltid en av de 2%, som ikke duer... synd.. kanskje er de alle i den Pub eller vertshus som du er på, når du går i byen... Skift stedet og forventninger.. good luck with fishing thanx! Det ordner seg sikkert itl slutt!! Gjør som regel det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.