Gå til innhold

Hva er det med mannfolk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, tror med nærmere ettertanke at det er max 0,5%. Jeg har bare møtt en, og han er kjærsten til venninen min.

Fotsatt mange igjen, litt begrenset utvalg , men dog....

bedre lykke neste gang. er langt fra perfekt så jeg kan ikke hjelpe deg der...

Fortsetter under...

Skrevet

Er visst det.

Er jo egentlig ikke en big deal, har jo ikke kjent hverandre så lenge, men irritasjonen er der likevel.. mest irritert over meg selv egentlig.

Får dra på fisketur til helga jeg da!

Sats på flere, så krystalliserer det seg ut noe til slutt.

Eller

Gode gamle dates er mye bedre enn SMS. La dem få en ordentlig sjanse. Edru og ærlig. Avslutt heller daten tidlig om det er bedre.

Skrevet

Fotsatt mange igjen, litt begrenset utvalg , men dog....

bedre lykke neste gang. er langt fra perfekt så jeg kan ikke hjelpe deg der...

Er faktisk ikke irritert lenger, og syns det er helt i orden!!

Hjelper å lufte tankene for noen andre enn seg selv...

Nå er livet topp igjen alle sammen!!

Skrevet

Sats på flere, så krystalliserer det seg ut noe til slutt.

Eller

Gode gamle dates er mye bedre enn SMS. La dem få en ordentlig sjanse. Edru og ærlig. Avslutt heller daten tidlig om det er bedre.

skal ta det itl etteretning!!

Er bare at jeg er så sjenert, så dates er litt skummelt. er litt betryggende når man kan snakke med andre også hvis samtalen går i stå.

Skrevet

Tror ikke det der er spesiellt for menn - det er vel mer generisk fjortis-oppførsel :-)

"............................................"

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes det var ganske OK av han å si straght i fra at han var opptatt fra nå jeg..

Dessuten det KAN jo hende han synes det ble mye mas og mye SMS forpliktelser og at han ville komme seg uangripelig ut av hele SMS helvetet..Been there, done that..:-o

Men det er mange å velge i der ute, lykke til! ;-)

Annonse

Skrevet

Han mente ikk DEG da? at det var en søt melding om det......fanken, sånn hadde jeg tolka det.

Skrevet

skal ta det itl etteretning!!

Er bare at jeg er så sjenert, så dates er litt skummelt. er litt betryggende når man kan snakke med andre også hvis samtalen går i stå.

Det er en vanesak?

Mulig jeg ikke ser problemet, siden jeg må prøve å holde igjen. Ikke alle er interessert i det som foregår og finnes oppi hodet mitt, så jeg har lært å gi meg selv et minutt og så andre et minutt osv. DOL er noen annet.

Skrevet

Fa*n heller!! Han virket som et prakteksemplar!!

Helt perfekt i mine øyne. Men jeg synes jo alle jeg blir betatt av er perfekte da! Ligger kanskje noe i det?

Trodde jeg endelig hadde funnet en av de 2% av mannfolk som er bra!

2%? det var ikke mye.

Da er det ca 1:100 for å finne ham. Han må nemlig også like deg.

Jeh har funnet mine etter teft og målbevisst oppmerksomhet. Jeg klarer vanligvis vrenge unna en upassnde i siste lita, ofte, før hun aner noe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der høres like mye ut som kvinnfolk som mannfolk.

Fjortisoppførsel, dog.

Skrevet

Tror ikke det der er spesiellt for menn - det er vel mer generisk fjortis-oppførsel :-)

"............................................"

synd han var nesten 30 da

Skrevet

Han mente ikk DEG da? at det var en søt melding om det......fanken, sånn hadde jeg tolka det.

hehe.... har ikke hørt noe siden, så jeg tror nok ikke det...

Skrevet

synd han var nesten 30 da

Synd for ham, ihvertfall.

"..................................."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...