fisken78 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Nei, tror med nærmere ettertanke at det er max 0,5%. Jeg har bare møtt en, og han er kjærsten til venninen min. Fotsatt mange igjen, litt begrenset utvalg , men dog.... bedre lykke neste gang. er langt fra perfekt så jeg kan ikke hjelpe deg der... 0 Siter
keinstein Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Er visst det. Er jo egentlig ikke en big deal, har jo ikke kjent hverandre så lenge, men irritasjonen er der likevel.. mest irritert over meg selv egentlig. Får dra på fisketur til helga jeg da! Sats på flere, så krystalliserer det seg ut noe til slutt. Eller Gode gamle dates er mye bedre enn SMS. La dem få en ordentlig sjanse. Edru og ærlig. Avslutt heller daten tidlig om det er bedre. 0 Siter
lille fisk Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Fotsatt mange igjen, litt begrenset utvalg , men dog.... bedre lykke neste gang. er langt fra perfekt så jeg kan ikke hjelpe deg der... Er faktisk ikke irritert lenger, og syns det er helt i orden!! Hjelper å lufte tankene for noen andre enn seg selv... Nå er livet topp igjen alle sammen!! 0 Siter
lille fisk Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Sats på flere, så krystalliserer det seg ut noe til slutt. Eller Gode gamle dates er mye bedre enn SMS. La dem få en ordentlig sjanse. Edru og ærlig. Avslutt heller daten tidlig om det er bedre. skal ta det itl etteretning!! Er bare at jeg er så sjenert, så dates er litt skummelt. er litt betryggende når man kan snakke med andre også hvis samtalen går i stå. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Tror ikke det der er spesiellt for menn - det er vel mer generisk fjortis-oppførsel :-) "............................................" 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Jeg synes det var ganske OK av han å si straght i fra at han var opptatt fra nå jeg.. Dessuten det KAN jo hende han synes det ble mye mas og mye SMS forpliktelser og at han ville komme seg uangripelig ut av hele SMS helvetet..Been there, done that..:-o Men det er mange å velge i der ute, lykke til! ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Han mente ikk DEG da? at det var en søt melding om det......fanken, sånn hadde jeg tolka det. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 skal ta det itl etteretning!! Er bare at jeg er så sjenert, så dates er litt skummelt. er litt betryggende når man kan snakke med andre også hvis samtalen går i stå. Det er en vanesak? Mulig jeg ikke ser problemet, siden jeg må prøve å holde igjen. Ikke alle er interessert i det som foregår og finnes oppi hodet mitt, så jeg har lært å gi meg selv et minutt og så andre et minutt osv. DOL er noen annet. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Fa*n heller!! Han virket som et prakteksemplar!! Helt perfekt i mine øyne. Men jeg synes jo alle jeg blir betatt av er perfekte da! Ligger kanskje noe i det? Trodde jeg endelig hadde funnet en av de 2% av mannfolk som er bra! 2%? det var ikke mye. Da er det ca 1:100 for å finne ham. Han må nemlig også like deg. Jeh har funnet mine etter teft og målbevisst oppmerksomhet. Jeg klarer vanligvis vrenge unna en upassnde i siste lita, ofte, før hun aner noe. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det der høres like mye ut som kvinnfolk som mannfolk. Fjortisoppførsel, dog. 0 Siter
lille fisk Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Skrevet 12. januar 2006 Tror ikke det der er spesiellt for menn - det er vel mer generisk fjortis-oppførsel :-) "............................................" synd han var nesten 30 da 0 Siter
lille fisk Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Skrevet 12. januar 2006 Han mente ikk DEG da? at det var en søt melding om det......fanken, sånn hadde jeg tolka det. hehe.... har ikke hørt noe siden, så jeg tror nok ikke det... 0 Siter
Prozak Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 synd han var nesten 30 da Synd for ham, ihvertfall. "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.