Gå til innhold

Nytt tillegg til "store problemer for meg"

Anbefalte innlegg

Nå har vi altså snakket om sakene her hjemme "se til tråd litt lenger ned".

Og mann min vil være med på hva som helst han for at jeg skal få det bra og godt osv.

Så vi skal starte helt fra begynnelsen igjen. Men som han sa.. skal man begynne helt på førsten da.. "må jo du begynne helt med å ta på deg selv, bli kjent med deg selv.." osv.

Jeg kjente med en gang at nesa rynka seg når han sa det. Jeg føler det ekkelt, kanskje ikke alltid der og da om jeg onanerer.. men etterpå, og rundt det hele. Jeg har skikkelig dårlige følelser rundt hele onani og mye av sex i det hele tatt. Så hvordan i det hele starter jeg opp, når jeg egentlig ikke vet hvordan.. egentlig ikke liker det.. og føler det på en måte feil, selv om jeg vet det er helt normalt, alle gjør det og ikke noe å skamme seg for.

Jeg har rett og slett ingen aning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213612-nytt-tillegg-til-store-problemer-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...