Gå til innhold

når gutter onanerer i senga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei.

Nå er jo problemet nesten det samme uavhengig av hvor man onanerer. Men et håndkle kan gjøre god nytte for seg. Toalettpapir som andre har nevnt fungere jo greit til å tørke opp.

Onanering med kondom kan jo også løse problemet, selv om det kan bli dyrt i lengden :-)

ShitDiddelyDo

Bra kommentar. Til dags dato er det vel ikke en kjeft som prozak har fått til å le her inne.

Merkelig fyr, blottet for intelligent humor. Eller humor i det heletatt.

Nå forsøkte jeg ikke å være frekk mot Prozak i innlegget over.

Og jeg er ikke enig med deg. Synes Prozak har mye fornuftig å fare med.

Gjest sier du det ja

Bra kommentar. Til dags dato er det vel ikke en kjeft som prozak har fått til å le her inne.

den fyren er vel ikke helt god nei, litt psykopatiske tendenser eller noe.

*LOL*

Nå småen - tør du ikke skrive under det vanlige nicket ditt?

"..........................................."

Annonse

Heh-heh...jeg skal unnlate å påpeke din åpenbare mangel på gangsyn og normal intelligens her - jeg sparker ikke småbarn som ligger nede :-)

"................................................."

Gjest sjokofeita

Jeg gjør det selvfølgelig _kun_ i dusjen, eller til nøds i dass. Jeg går også på do og låser døren hvis jeg må fise.

"............................................."

det er turn off ass... Gutter har ihvertfall lov til og bør faktisk etter min mening prompe høyt... Heldigrisene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...