Gå til innhold

Hvor er kulen på magen?

Anbefalte innlegg

stressika1365380885

Nå er jeg 11+4. For noen dager siden kunne jeg kjenne en fin liten kul rett over skambenet når jeg lå på ryggen. Nå noen dager senere finner jeg den ikke igen!! Kan livmoren ha lagt seg på en annen måte i mellomtiden? Ble bekymret for at noe hadde skjedd jeg. Fikk en natt for noen dager siden krampe i underlivet. Livmoren var som en liten ball. Det var bare litt ubehagelig vondt og gikk raskt over, har ikke blødd. Har vært hos legen, han kjente livmoren ganske høyt oppe og trodde ikke krampen betydde noe.

Bekymrer meg for MA!! Noen som har noen beroligene svar?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213637-hvor-er-kulen-p%C3%A5-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du ikke kjenner kulen på magen lenger kan jo skyldes at du har vært oppblåst. Sånn var det med meg iallefall. Trodde jeg begynte å få babykul, men så sank magen sammen igjen og begynte så smått å dukke opp rundt uke 13.

Jeg kan fortelle deg at selv nå når jeg har fått skikkelig mage (22+3) aner jeg ikke hvor livmora er. Den er det bare jordmor som kjenner og i og med at legen fant den synes jeg ikke du skal bekymre deg om det.

Ang de krampene du hadde er det litt vanskelig å si hva det skyldes så der får du nesten høre på legen. Han henviste deg ikke til UL da? Hadde jeg vært deg ville jeg ha bedt om henvisning eller bestilt en time privat. Det er dumt å ødelegge svangerskapet med å bekymre seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...