Gå til innhold

PR-folkene til Robbie W

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i en engelsk avis at PR-folkene hver 20'ende dag må hoste opp et nyhetsoppslag om Robbie, som demper ryktene om at han er homofil.

Her er deres siste utspill:

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article531421.ece

Hvorfor denne desperate kneblingen av hans seksuelle legning? Robbie er så dyktig, og har så mye karisma, at han neppe taper noe popularitet/platesalg av stå fram.

Fortsetter under...

Skrevet

My god.. det skremmer meg at noen kan være SÅ besatt av Robbie Williams og seksualiteten hans. Har det noe som helst å si? Er det noen som egentlig bryr seg? Kan ikke fyren få leve som han føler for, enten han er hetero eller skaphomo?

Wow.

Skrevet

Ville livet ditt vært mer verdt å leve dersom Robbie sto fram som homofil?

Skrevet

Har du tenkt på å prøve deg eller?

Han er nok tapt for oss heterofile kvinner forlengst. Synd...;)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Han er nok tapt for oss heterofile kvinner forlengst. Synd...;)

Som om de fleste hadde hatt en sjans om han var hetero aldri så mye!

Annonse

Skrevet

Er det du som stadig må fremheve at Robbie er homofil? Hvorfor er du så oppsatt på å fortelle oss det?

Skrevet

Det _jeg_ ikke forstår er din trang til å gang på gang fortelle verden at Robbie er homofil :-)

Skrevet

Det _jeg_ ikke forstår er din trang til å gang på gang fortelle verden at Robbie er homofil :-)

Jeg er vel generelt mer opptatt av artisters PR-folk, og deres "strategier", enn av RW seksuelle legning.

Skrevet

Er det du som stadig må fremheve at Robbie er homofil? Hvorfor er du så oppsatt på å fortelle oss det?

Se mitt svar til "snø".

Skrevet

Jeg er vel generelt mer opptatt av artisters PR-folk, og deres "strategier", enn av RW seksuelle legning.

Jeg klarer ikke helt å se forskjellen....

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se forskjellen....

Ja, da sliter du litt, hvis du ikke ser den.

Skrevet

Ja, da sliter du litt, hvis du ikke ser den.

Neida, det er i grunnen ikke noe problem for meg. Jeg bryr meg rett og slett ikke noe om hvorvidt Robbie er homofil eller ei, og heller ikke noe om hvorvidt det er pr-folkene som sier at han ikke skal stå fram, om det skulle være så at han er homofil.

Men det er litt morsomt å se at det er noen som irriterer seg sånn over det at de skriver innlegg etter innelgg om dette på dol.

Annonse

Skrevet

Jeg tror - tydeligvis i motsetning til deg - at Robbie Williams er i stand til å tenke sjøl. Og dermed også velge å stå fram som homofil, dersom det er tilfelle, når og hvis han selv føler for det. Tror ikke han er så styrt av andre mennesker at han lider under det...

Skrevet

Neida, det er i grunnen ikke noe problem for meg. Jeg bryr meg rett og slett ikke noe om hvorvidt Robbie er homofil eller ei, og heller ikke noe om hvorvidt det er pr-folkene som sier at han ikke skal stå fram, om det skulle være så at han er homofil.

Men det er litt morsomt å se at det er noen som irriterer seg sånn over det at de skriver innlegg etter innelgg om dette på dol.

Jeg kan da ikke huske at jeg har skrevet om dette før??

Skrevet

Ville livet ditt vært mer verdt å leve dersom Robbie sto fram som homofil?

Snakk om å vri fokus. Jeg skriver et innlegg om diverse PR-folks idiotiske framstøt, men du klarer å vinkle det kun isolert sett mot Robbie Williams seksuelle legning. ???

Skrevet

My god.. det skremmer meg at noen kan være SÅ besatt av Robbie Williams og seksualiteten hans. Har det noe som helst å si? Er det noen som egentlig bryr seg? Kan ikke fyren få leve som han føler for, enten han er hetero eller skaphomo?

Wow.

Snakk om å vri fokus. Jeg skriver et innlegg om diverse PR-folks idiotiske framstøt, men du klarer å vinkle det kun isolert sett mot Robbie Williams seksuelle legning. ???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...