Gå til innhold

Hvor er CTRL+Z knappen når jeg trenger den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle fjerne en merkelapp på en ny genser da den var ubehagelig. Så ende det med at den ble revet opp:(

Og det som står i hodet mitt er å trykke på angreknappen. Skulle vært en slik knapp i RL også

i hvertfall et signal om at jeg har vært for mye på nettet..

Skrevet

Hehe.. høres kjent ut.

Hvis jeg sitter og skriver eller tegner på papir og gjør en feil, så tenker hjernen min "Undo" umiddelbart :-p

Skrevet

*hahahaha* Jeg lurte fælt når jeg så overskriften her nå gitt. :o)

Skrevet

På dater også?

Nå sa jeg noe dumt gitt, Ctrl-Z-Ctrl-ZCtrl-ZCtrl-ZCtrl-ZCtrl-ZCtrl-ZCtrl-Z

Gjest trultemor25
Skrevet

Hehe.. høres kjent ut.

Hvis jeg sitter og skriver eller tegner på papir og gjør en feil, så tenker hjernen min "Undo" umiddelbart :-p

Hehe.. min og!! "Undo! Undo!" sier jeg for meg selv..

Skrevet

hihi - kjenner meg igjen. Jeg leter etter "svar-til"-knappen når jeg ser hissige diskusjoner på tv eller i en avis.

Dessuten tenker jeg at man kan ringe til alt man mister -som til mobilen :)

Skrevet

hihi - kjenner meg igjen. Jeg leter etter "svar-til"-knappen når jeg ser hissige diskusjoner på tv eller i en avis.

Jeg sitter innimellom og venter på at ordboka skal tre i kraft - på pc'n...

Skrevet

jeg skulle gjerne hatt nummeret til nøklene mine, lommebok, igangskort og fjernkontroll.

men da måtte jeg vel hatt ulike nr på alle disse greiene .Synes jeg ser meg selv bla opp lista med ulike ting jeg skal ringe til:)

Skrevet

På dater også?

Nå sa jeg noe dumt gitt, Ctrl-Z-Ctrl-ZCtrl-ZCtrl-ZCtrl-ZCtrl-ZCtrl-ZCtrl-Z

Nei, da bruker man "Backspace" eller "Delete" :-p

Skrevet

Jeg har aldri brukt CTRL+C. Testet det her nå, og da forsvant ALT jeg hadde skrevet!

Jeg har savnet angreknapp på jobb i den senere tid, men bare en som fjerner det siste (evt nestsiste jeg har gjort). Det fantes da en rettetast i Word/Eksel før?

I hvilke sammenhenger bruker dere CTRL+Z?

Skrevet

Jeg har aldri brukt CTRL+C. Testet det her nå, og da forsvant ALT jeg hadde skrevet!

Jeg har savnet angreknapp på jobb i den senere tid, men bare en som fjerner det siste (evt nestsiste jeg har gjort). Det fantes da en rettetast i Word/Eksel før?

I hvilke sammenhenger bruker dere CTRL+Z?

I word så er ctrl+z en angre-funksjon. Men når jeg bruker det her så sletter det det innlegget jeg holder på å skrive ja, snodig.

Skrevet

Nei, da bruker man "Backspace" eller "Delete" :-p

Selvutsletteknapp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...