Gjest singel jente vil ut på tur!! Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 jeg har veldig lyst til å reise steder, men så har jeg ikke venner som har mulighet til å dra på steder som jeg ønsker. Eller det passer ikke Så jeg vurderer å melde meg på noen singelreiser hvor jeg kan treffe andre som reiser alene, og hvor vi en stor gruppe Har dere vært på noe sånt? Noen dere vil anbefale? 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Har ikke erfaring med singelreiser med her har du en link: http://www.jomfrureiser.no/ 0 Siter
Gjest barmuda Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 "Alle" reiser er i grunnen single-reiser. Har reist mange ganger vanlig tradisjonelle reiser, og allerede på flyet truffet andre single som jeg har blitt kjent med. Man blir alltids kjent med folk. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Pass på så du ikke havner i pensjonistgrupper hvis du ikke er pensjonist. Selskapene lyver ofte om gjennomsnittalder, og den er -vesentlig- høyere enn du skulle tro. Det er -det- de fleste yngre er misfornøyd med på slike reiser. Er du yngre enn 50, så bør du være veldig OBS. Jeg har endt opp med en gjeng gamle surpomper fler enn en gang. 0 Siter
Gemini Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 "Alle" reiser er i grunnen single-reiser. Har reist mange ganger vanlig tradisjonelle reiser, og allerede på flyet truffet andre single som jeg har blitt kjent med. Man blir alltids kjent med folk. Det er min erfaring også! :-) Det er imidlertid greit å styre unna steder med høy familie/barne-profil. 0 Siter
flisa Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Har ikke erfaring med singelreiser med her har du en link: http://www.jomfrureiser.no/ Takk - den skal JEG studere også! )) 0 Siter
fresja Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jeg fant en side for single her på nettet for mange år siden, hvor mellom annet reiser ble omtalt. Nå finner jeg den ikke igjen; noen somm har linken? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.