Gå til innhold

har dere vært på noen singelreiser i offentlig regi?

Anbefalte innlegg

Gjest singel jente vil ut på tur!!
Skrevet

jeg har veldig lyst til å reise steder, men så har jeg ikke venner som har mulighet til å dra på steder som jeg ønsker. Eller det passer ikke

Så jeg vurderer å melde meg på noen singelreiser hvor jeg kan treffe andre som reiser alene, og hvor vi en stor gruppe

Har dere vært på noe sånt?

Noen dere vil anbefale?

Fortsetter under...

Gjest barmuda
Skrevet

"Alle" reiser er i grunnen single-reiser. Har reist mange ganger vanlig tradisjonelle reiser, og allerede på flyet truffet andre single som jeg har blitt kjent med.

Man blir alltids kjent med folk.

Skrevet

Pass på så du ikke havner i pensjonistgrupper hvis du ikke er pensjonist. Selskapene lyver ofte om gjennomsnittalder, og den er -vesentlig- høyere enn du skulle tro.

Det er -det- de fleste yngre er misfornøyd med på slike reiser.

Er du yngre enn 50, så bør du være veldig OBS.

Jeg har endt opp med en gjeng gamle surpomper fler enn en gang.

Skrevet

"Alle" reiser er i grunnen single-reiser. Har reist mange ganger vanlig tradisjonelle reiser, og allerede på flyet truffet andre single som jeg har blitt kjent med.

Man blir alltids kjent med folk.

Det er min erfaring også! :-)

Det er imidlertid greit å styre unna steder med høy familie/barne-profil.

Annonse

Skrevet

Jeg fant en side for single her på nettet for mange år siden, hvor mellom annet reiser ble omtalt. Nå finner jeg den ikke igjen; noen somm har linken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...