Gå til innhold

Fytti grisen!

Gjest hater og frykter dem

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg leste et eller annet sted at vi svelger flere sånne i løpet av året. Når vi sover. De kryper inn i munn og nese, og muligens også andre steder.

Men det er jo naturligvis sånt man ikke trenger å vite, og de fleste av oss lever trygt i vår egen naive uvitenhet, uten å være klar over hva som spinner i vei inne i oss.

Skrevet

Jeg leste et eller annet sted at vi svelger flere sånne i løpet av året. Når vi sover. De kryper inn i munn og nese, og muligens også andre steder.

Men det er jo naturligvis sånt man ikke trenger å vite, og de fleste av oss lever trygt i vår egen naive uvitenhet, uten å være klar over hva som spinner i vei inne i oss.

Tuuuusen takk for informasjonen;)

Jeg har virkelig angst for dem og her vi bor er det mange og de er store. Det kryr av dem spesielt på badet og soverommet. Har aldri vært i et hjem der det er slik. Vi skal bo her i 1 år til, men jeg vet ikke om jeg holder ut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har virkelig angst for dem og her vi bor er det mange og de er store. Det kryr av dem spesielt på badet og soverommet. Har aldri vært i et hjem der det er slik. Vi skal bo her i 1 år til, men jeg vet ikke om jeg holder ut.

Alltid hyggelig å kunne bistå med nyttig informasjon. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er heldigvis ikke redd for sånne. Kan komme å drepe de for deg, jeg. For en billig penge ;)

Skrevet

Tør ikke åpne linken jeg, men går ut fra at det er hun som hadde en edderkopp i øret, så det i dag tidlig og skjelver enda.

Skrevet

Skaff deg effekt spray, selges bl.a i Jernia butikker og på Obs. Den er meget effektiv og de holder seg unna hvis du sprayer jevnlig.

Gjest kalendria
Skrevet

Men så du hva hun gav som forklaring selv:

"Jeg viftet vekk en edderkopp da jeg skulle legge hodet på puten , sa hun." !!!!

Jeg hadde nok gjort mer enn å "vifte" bort! Hun er tydeligvis ikke særlig redd edderkopper selv.

Skrevet

Jeg er heldigvis ikke redd for sånne. Kan komme å drepe de for deg, jeg. For en billig penge ;)

Ja takk. Veldig gjerne. Du må regne med at det blir nattevakter etter det sdd fortalte

Skrevet

Skaff deg effekt spray, selges bl.a i Jernia butikker og på Obs. Den er meget effektiv og de holder seg unna hvis du sprayer jevnlig.

Hvordan fungerer de da? Sprayer man ut i luften? Er det bra på soverommet med slik sprayet rundt?`

Hvis det funker så er jeg deg evig takknemlig, for å si det mildt.

Skrevet

Det ståra ikke om den var levende eller død da den kom ut av øret...?

Selv har jeg et avslappe. forhold til edderkopper (det er åmer jeg ikke tåler).

Min datter kan lime plaster/tape over nøklehull så de ikke skal komme inn i andre rom.

Skrevet

Men så du hva hun gav som forklaring selv:

"Jeg viftet vekk en edderkopp da jeg skulle legge hodet på puten , sa hun." !!!!

Jeg hadde nok gjort mer enn å "vifte" bort! Hun er tydeligvis ikke særlig redd edderkopper selv.

Jeg vet det. Jeg reagerte på det jeg også. Jeg hadde aldri klart å lagt meg ned hvis jeg visste at den var der inne. Den skal kverkes og skylles ned, minst to ganger.

Skrevet

Det ståra ikke om den var levende eller død da den kom ut av øret...?

Selv har jeg et avslappe. forhold til edderkopper (det er åmer jeg ikke tåler).

Min datter kan lime plaster/tape over nøklehull så de ikke skal komme inn i andre rom.

"Deretter ser jeg edderkoppen kravle rundt i fatet"

Levende!!!!!

Skrevet

Æææsj! Det der trengte jeg ikke å se...

Jeg tenkte at dette var en høyst uvanlig historie, helt til elskverdige ssd informerer om at vi får i oss slike x antall ganger i året.

Skrevet

Hvordan fungerer de da? Sprayer man ut i luften? Er det bra på soverommet med slik sprayet rundt?`

Hvis det funker så er jeg deg evig takknemlig, for å si det mildt.

Ja det er en stor sprayflaske, sprayer du direkte på et beist dør det umiddelbart. Jeg pleier å spraye jevnlig rundt vinduer og på terrassen og har til dags dato ikke sett en eneste edderkopp her i huset.

Man bør vel ikke spraye i soverommet rett før man legger seg, men den skal ikke være farlig, den er miljøvennlig og lukter ikke.

Løp og kjøp...en liter koster rett over hundrelappen.

Skrevet

Ja det er en stor sprayflaske, sprayer du direkte på et beist dør det umiddelbart. Jeg pleier å spraye jevnlig rundt vinduer og på terrassen og har til dags dato ikke sett en eneste edderkopp her i huset.

Man bør vel ikke spraye i soverommet rett før man legger seg, men den skal ikke være farlig, den er miljøvennlig og lukter ikke.

Løp og kjøp...en liter koster rett over hundrelappen.

snufs;( Du er en engel. Hvis det hjelper her kan jeg ikke beskrive hvor mye det betyr for meg. Jeg løper og kjøper den dag i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...