Gjest hater og frykter dem Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jeg gruer meg til våren og sommeren for her i huset kryr det av dem:( http://www.nesteklikk.no/20060111/78545.html 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jeg leste et eller annet sted at vi svelger flere sånne i løpet av året. Når vi sover. De kryper inn i munn og nese, og muligens også andre steder. Men det er jo naturligvis sånt man ikke trenger å vite, og de fleste av oss lever trygt i vår egen naive uvitenhet, uten å være klar over hva som spinner i vei inne i oss. 0 Siter
Gjest hater og frykter dem Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jeg leste et eller annet sted at vi svelger flere sånne i løpet av året. Når vi sover. De kryper inn i munn og nese, og muligens også andre steder. Men det er jo naturligvis sånt man ikke trenger å vite, og de fleste av oss lever trygt i vår egen naive uvitenhet, uten å være klar over hva som spinner i vei inne i oss. Tuuuusen takk for informasjonen;) Jeg har virkelig angst for dem og her vi bor er det mange og de er store. Det kryr av dem spesielt på badet og soverommet. Har aldri vært i et hjem der det er slik. Vi skal bo her i 1 år til, men jeg vet ikke om jeg holder ut. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Tuuuusen takk for informasjonen;) Jeg har virkelig angst for dem og her vi bor er det mange og de er store. Det kryr av dem spesielt på badet og soverommet. Har aldri vært i et hjem der det er slik. Vi skal bo her i 1 år til, men jeg vet ikke om jeg holder ut. Alltid hyggelig å kunne bistå med nyttig informasjon. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jeg er heldigvis ikke redd for sånne. Kan komme å drepe de for deg, jeg. For en billig penge 0 Siter
Aryane Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Tør ikke åpne linken jeg, men går ut fra at det er hun som hadde en edderkopp i øret, så det i dag tidlig og skjelver enda. 0 Siter
Aryane Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Tuuuusen takk for informasjonen;) Jeg har virkelig angst for dem og her vi bor er det mange og de er store. Det kryr av dem spesielt på badet og soverommet. Har aldri vært i et hjem der det er slik. Vi skal bo her i 1 år til, men jeg vet ikke om jeg holder ut. Skaff deg effekt spray, selges bl.a i Jernia butikker og på Obs. Den er meget effektiv og de holder seg unna hvis du sprayer jevnlig. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Men så du hva hun gav som forklaring selv: "Jeg viftet vekk en edderkopp da jeg skulle legge hodet på puten , sa hun." !!!! Jeg hadde nok gjort mer enn å "vifte" bort! Hun er tydeligvis ikke særlig redd edderkopper selv. 0 Siter
Mathildaa Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Æææsj! Det der trengte jeg ikke å se... 0 Siter
Gjest hater og frykter dem Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jeg er heldigvis ikke redd for sånne. Kan komme å drepe de for deg, jeg. For en billig penge Ja takk. Veldig gjerne. Du må regne med at det blir nattevakter etter det sdd fortalte 0 Siter
Gjest hater og frykter dem Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Skaff deg effekt spray, selges bl.a i Jernia butikker og på Obs. Den er meget effektiv og de holder seg unna hvis du sprayer jevnlig. Hvordan fungerer de da? Sprayer man ut i luften? Er det bra på soverommet med slik sprayet rundt?` Hvis det funker så er jeg deg evig takknemlig, for å si det mildt. 0 Siter
fresja Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det ståra ikke om den var levende eller død da den kom ut av øret...? Selv har jeg et avslappe. forhold til edderkopper (det er åmer jeg ikke tåler). Min datter kan lime plaster/tape over nøklehull så de ikke skal komme inn i andre rom. 0 Siter
Gjest hater og frykter dem Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Men så du hva hun gav som forklaring selv: "Jeg viftet vekk en edderkopp da jeg skulle legge hodet på puten , sa hun." !!!! Jeg hadde nok gjort mer enn å "vifte" bort! Hun er tydeligvis ikke særlig redd edderkopper selv. Jeg vet det. Jeg reagerte på det jeg også. Jeg hadde aldri klart å lagt meg ned hvis jeg visste at den var der inne. Den skal kverkes og skylles ned, minst to ganger. 0 Siter
Gjest hater og frykter dem Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det ståra ikke om den var levende eller død da den kom ut av øret...? Selv har jeg et avslappe. forhold til edderkopper (det er åmer jeg ikke tåler). Min datter kan lime plaster/tape over nøklehull så de ikke skal komme inn i andre rom. "Deretter ser jeg edderkoppen kravle rundt i fatet" Levende!!!!! 0 Siter
Gjest hater og frykter dem Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Æææsj! Det der trengte jeg ikke å se... Jeg tenkte at dette var en høyst uvanlig historie, helt til elskverdige ssd informerer om at vi får i oss slike x antall ganger i året. 0 Siter
Aryane Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Hvordan fungerer de da? Sprayer man ut i luften? Er det bra på soverommet med slik sprayet rundt?` Hvis det funker så er jeg deg evig takknemlig, for å si det mildt. Ja det er en stor sprayflaske, sprayer du direkte på et beist dør det umiddelbart. Jeg pleier å spraye jevnlig rundt vinduer og på terrassen og har til dags dato ikke sett en eneste edderkopp her i huset. Man bør vel ikke spraye i soverommet rett før man legger seg, men den skal ikke være farlig, den er miljøvennlig og lukter ikke. Løp og kjøp...en liter koster rett over hundrelappen. 0 Siter
Gjest hater og frykter dem Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Ja det er en stor sprayflaske, sprayer du direkte på et beist dør det umiddelbart. Jeg pleier å spraye jevnlig rundt vinduer og på terrassen og har til dags dato ikke sett en eneste edderkopp her i huset. Man bør vel ikke spraye i soverommet rett før man legger seg, men den skal ikke være farlig, den er miljøvennlig og lukter ikke. Løp og kjøp...en liter koster rett over hundrelappen. snufs;( Du er en engel. Hvis det hjelper her kan jeg ikke beskrive hvor mye det betyr for meg. Jeg løper og kjøper den dag i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.